Mistä näitä lukijoita oikein tulee

9/05/2009

Hello ppl!
Päivitin viimeks sata vuotta sitten joten pientä kuvaspämmiä luvassa~

Ensiks kuvaa viime G*Un miitistä,
en jaksa lataa kaikkia kuvia niin tyytykää näihin joissa sentään näkyy mun naama eikä vaan 3/4 heilahtanutta jalkaa.
Pinja,Isabella ja minä

Elina, Isabella ja minä
----------------------------------
Sitten yllätyksiä luvassa!
Uudet hiukset nimittäin~ *u*
Uhittelin jo jonkun aikaa että vedän vaaleanpunaiseksi ja tässä sitä ollaan!
Tässä kuvia viime viikonlopulta->

Kuvassa muuten mun uudet saappaat!

..... näytän iha meduusalta

No, kivaa oli ja kuvia tuli.
Pahoittelen et mulla ei ole kameraa niin postaukset viivästyy näin kauheesti.
Gomen~
----------------------------
Asiasta kukkaruukkuun!
Tilasin itelleni ALBA ROSAn takin Japanista.
Eurogalin kautta luonnollisesti~ Wataru kun oli niin kiltti että hankki mulle just tän sini-valkoisen mallin jota ei enää valmisteta.
Takille tuli loppujen lopuks hintaa sellaiset 190euroa.


Kyseessä siis oikean puoleisen duden yllä oleva takki.
Omaa kuvaa ja tarkempaa tietoa ängen sit seuraavaan postaukseen ^^

Mulla on muuten huomenna synttärit !
Joten tänään juhlimaan ~


9 comments :

  1. awh~ noi sun uudet hiukset on ihanan väriset *--* saaks ne syödä? :D

    ReplyDelete
  2. Aivan ihanat nuo vaaleanpunaiset hiukset! ♥

    ReplyDelete
  3. alba rosa ¤__¤! miten se on mahdollista ? upea tukka muuten <3
    oon nyt niin random kommaaja pitäskö lisätä listaan ;D

    ReplyDelete
  4. pävittelee ;---;♥♥

    ReplyDelete
  5. aaa ilyyy&lt;333Sep 23, 2009, 9:09:00 PM

    misssä GANini on :--------(<3333

    ReplyDelete
  6. Päivitä ;___;

    ReplyDelete
  7. et kai sä . . . .
    et kai sä oo lopettanu
    sun blogia
    ;---------------------------------;



    aa muwu
    sun on_pakko vastaa tähä kommenttii
    tai tuun mielisairaaaaks D::


    sun blogi = mun elämä

    ReplyDelete
  8. Vois olla enemmän lukioita jos päivittäisit vähän useemmin?

    ReplyDelete