BORING village pics and shopping

7/28/2010

First of all; Shoppingss ~

Jonkinlainen glitter-liivi-lörppö ♥ 8D

aika perus hame, tykkään tosin kauheesti tosta rypytyksestä? toi miten toi helma menee eniveis
Sit tollanen lyhyt jakku/takki, yltää vähän rinnan alapuolelle
Nice pair of shoes♥ ihan älyttömän mukavat jalassa !
MUTTA MIKSI KAIKKI MUN OSTOKSET ON MUSTIA??
oikeesti auttakaa mua mulla on vaan mustaa kaikki kaapit täynnä.....
-----------------
Täällä Karkkilassa siis oleilen tällä hetkellä, syön vadelmia ja istun tietokoneella ~
Oltiin äitin kanssa käymässä Nummelassa ja pakko lisätä pari reissukuvaa !_

'OHI VAAN' oikeesti ehkä parhaat naurut ikinä kun toi ajoi meidän edessä...


Karkkilan kauppakeskus! mm. Alko
Lol @ the LM.C car....


oujea ! sittarihan se siellä
Huomasin muuten ilokseni että on tullu tosi paljon uusia lukijoita!*u* kiitoskiitos
kohta 200 lukijaa täynnä ♥
...ja tää nyt oli tällänen tylsä postaus enkä edes jaksanut itsestäni ottaa kuvia kun olin niin typerän näköisenä liikkeellä 8(

21 comments :

  1. mistä toi hame on ostettu?

    ReplyDelete
  2. entäs liivi !? *w*

    ReplyDelete
  3. seppälä, mut se oli jossain poistomyynti korissa ja ainoo kappale niin en tiedä saako noita enää D:

    ReplyDelete
  4. Musta on hienoa väri, ei siinä mitään : D Ehkä voisit yrittää mennä shoppaamaan niin et päätät jo vahvasti etukäteen, että et hanki yhtäkään vaatetta mikä on musta?

    ReplyDelete
  5. oon yrittänyt tota monesti :D mut mulla vaan pistää silmään kaikki mustat vaatteet, ja jos ostan muun kuin musta niin se on yleensä sitten valkoinen :'D

    ReplyDelete
  6. hah, mullaki on aika usein ongelmana toi mustan ostaminen :D
    tosin nyt oon alkanu tekee sitä etten ees kato mustia vaatteita ku oon kaupoissa, koska niitä on jo ihan liikaa :--DD
    toiminu aika hyvin~

    ReplyDelete
  7. Äh 8D pitää ottaa joku kaveri mukaan seuraavan kerran ku menee vaateostoksille ettei tartu mitään mustaa mukaan!

    ReplyDelete
  8. tosi kiva blogi sulla 8) oon jo jonkinaikaa seurannu tätä (--:

    ReplyDelete
  9. Ui, ihanaa että kirjoitat taas blogii ;u; ♥

    Ku tykkään sun blogista ihan sika paljon! ♥~ ja tykkään kans sun tyylistä :3

    Btw, toi blondiletti on ihana ;u; + noi meikit tossa edellisessä postauksessa *3* ♥

    ReplyDelete
  10. mikä toi sun kamera on? you know merkiltään.. :3

    ReplyDelete
  11. Nyt on pakko kysyy; mitä sä Nummelassa : D

    ReplyDelete
  12. onhan tää karkkila kyl aika mahti paikka :'D

    ReplyDelete
  13. Hei tee se " Old-looks " esittely jo !!

    ReplyDelete
  14. mistä noi kengät on? (==

    ReplyDelete
  15. Sul ois enemmän vientii jos kertoisit.

    ReplyDelete
  16. Oee Nummelan cittariki päässy kuvii.(8

    ReplyDelete
  17. hassua nähdä kuvia karkkilasta ku vietin lapsuuteni siellä joka vkloppu :) ja teinivuoteni :D mummi siis asuu siellä. pitäs sinne joku päivä ehtiä :P

    meikkaat tosi mageesti!

    tykkäätkö japanilaisista ja korealaisista? :D ajattelin vaan kysyä:)

    ReplyDelete
  18. Anon: japanilaisesta kulttuurista oon jollain tasolla kiinnostunut, korealaisesta en juurikaan välitä :D

    ReplyDelete