spääääm

7/25/2010

Nosiis lupailin päivittää kunhan saan uudet hiukset päähäni ja tässä sitä nyt sit ollaan~
Pääsävynä mun omassa tukassa ja pidennyksissä on siis #24 eli tommoinen kullanvaalea, ehkä liian oranssi mun makuun ja hankala oli saada samansävyiseksi mutta ajattelin värjätä näihin jotain raitaa ja muuta sit myöhemmin...
Kyseessä oli kokopään paketti mutta mun paksuun hiukseen ihan liian ohuet..
tyydyin siis rahan puutteessa tunkemaan väliin täytteeksi vaaleita kuituja

meikistä kuvaaaaaaa

Pauli sponssas mua ja ostin uuden laukun Cawaiilta *--* ainakin nimensä veroinen...

En nyt oikeen tiiä mistä kirjottaa niin ois kiva saada postausehdotuksia ja sillai :(
Cya♥

6 comments :

  1. Toteuta jokin noista coming soon jutuista :) mua kiinnosta ainaki huone-esittely, old looks ja dearest friends!

    ReplyDelete
  2. ihana meikki! <3

    ReplyDelete
  3. Esittele kaikki kenkäs (;

    ReplyDelete
  4. oot toosi söpö tos ekas kuvas <3 ::))

    ReplyDelete
  5. Oi eii ostit ton mun unelma-laukun (*´∀`*) XDDDDD

    ReplyDelete
  6. ahahah sori XD
    aikainen lintu madon nappaa!

    ReplyDelete