Nudy Quarter Pink from GEO. (sponsored)

2/05/2011


                                                    Nudy Quarter Series

POWER/PRESCRIPTION: 0.00 (Plano) to -10.00

 Nudy Violet and Nudy Green  are only available in PLANO (0.00)

 LENS USAGE: UP TO 1 YEAR
SHELF LIFE:
 3 YEARS

MANUFACTURER / ORIGIN:
 SOUTH KOREA

B.C.:
 8.6mm

DIAMETER:
 14.00mm

WATER CONTENT:
 38%

 CH621~625
Pink: CH-627


Hellou, mulle saapui juuri viimeviikolla paketti Australiasta sisältäen mukuchun circlelinssit!
Kyseiset linssit on GEOn Nudy Quarter Pink, vaikka luulin ensin että nää on violetit mut mulla taitaa vaan olla niin tummat silmät että näyttää ainakin luonnonvalossa ihan tummanliiloilta.



Linssit on vaan 14mm halkaisijaltaan mut nää kyllä suurentaa mukavasti ton reunansa ansiosta ~

 oon jo muutaman päivän näitä käyttänyt ja oon ollu ihan taivaassa, nää on nimittäin mukavimmat linssit jotka mulla on koskaan ollu *_* ei yhtää hankaa tai kutise silmässä eikä ees muista välillä et on linssit! Suosittelen siis mukuCHUa lämpimästi ja aion ainakin itse tilata tulevaisuudessa linssini sieltä♥
ORDER HERE~

7 comments :

  1. Noi piilarit on kyl kauniin väriset *o*
    Tykkään muuten kovasti sun silmämeikistä, se on nätti ^^
    Ja sulla on siistit hiukset!
    ~Anni

    ReplyDelete
  2. Tuo ihan ensimmäinen kuva sinusta on jotenkin niin ihana ♥ Oot kaunis.

    ReplyDelete
  3. sopii sulle noi linssit kyl täydellisesti.
    toinen hyvä sivusto http://www.pinkyparadise.com/

    ReplyDelete
  4. joo mulla on pinkyltä mun ruskeat linssit jo ennestään :)

    ReplyDelete
  5. Upeet♥ *_*

    Vois tilaa seuraavat linssit tuolta, oon niin kyllästyny näihin cybershopin muoviläpysköihin.

    ReplyDelete
  6. Ihanat ! *___* ♥
    Sopii sulle tosi hyvin . . .
    Oot nätti nois kuvis (=

    ReplyDelete