Sponsored Red Blood cosplay lenses

2/24/2011

Okei sain siis tälläisen kertakäyttö sponsoritarjouksen (sponsoroivat nämä yhdet linssit that's it~ )
Yhteyshenkilö oli mukava, firmassa puhutaan erittäin hyvää englantia vaikka linssit tulevat Kiinasta. Kaikissa lasipulloissa kunnon sinetit ja GEOn raaputuskoodi jos epäilee merkkiä.
Kyseessä ovat siis punaiset GEOn cosplay linssit !
14mm ja vuoden kestävät
'Red Blood'

 Mulla on pari kertaa aikaisemminkin ollut punaisia linssejä mutta nää on aivan sairaan hienot ton mustan reunan ja keskiosan ansiosta ♥__♥
Harkitsen noiden muunlaisten cosplay linssien tilaamista, tuolla kun on kaikkia herkullisia...

Todella miellyttävän tuntuiset silmässä, mitä nyt vähän aluksi häiritsi punaiset vilahdukset silmiä liikuttaessa :'D 
(sori en tajunnut ottaa näistä parempaa lähikuvaa, laitan loppuviikosta kun teen tästä meikistä tutoriaalin^^)




ORDER HERE:

11 comments :

  1. ihanat hiukset *U*

    ReplyDelete
  2. You look so epic! WTF! >_<" U fins just got that thing... that thing that normal people don't have! lol xD

    ReplyDelete
  3. XDD ahhahahahahaah so funny
    yeah, my face is always epic(fail) ♥

    ReplyDelete
  4. Vitsit sä olet upea <3_<3 makeet linssitki taas!

    ReplyDelete
  5. you look amazing on these pictures :O

    ReplyDelete
  6. tahtoo meikkitutoriaalin tuohon tapaan! :)

    ReplyDelete
  7. meikkitutoriaali tulee kunhan saan mun kameran takas :D

    ReplyDelete
  8. Oon joko tosi epäonninen tai sitten sokea..Mistä päin stadia ois mahollisuus löytää egg-lehti ? Oon yrittäny ettii vaikka mistä, mutta mistään ei löydy .

    ReplyDelete
  9. Ei muutaku japanii ;_; --->

    ReplyDelete
  10. Moi ! Saat varmaan semi usein tälläsii kommentteja ja vähän nolottaa ku en yleensä linkkaile mun blogia mihkään, mut eipä sillä niin väliä :D Mun on pitäny jo pitkään nimittäin pitäny tulla sanomaan, että tykkään sun blogista _tosi_ paljon ja sun meikeistä varsinki ! :p Ite kirjotan vähän erilaista blogia, mutta kyllä ne meikit munkin elämään kuuluu, huolimatta siitä että oon poika :`D Ei mulla oikeestaan mitään sen kummempaa sanottavaa ollukkaan, hyvää alkavaa viikonloppua sulle ja käy ihmeessä tsekkaamassa mun blogi jos ehdit/jaksat ! (8

    http://hurricaneinsidemyhead.blogspot.fi/

    PS. Tästä alla olevasta linkistä pääseet yhteeen mun postaukseen josta oon aika ylpee :3 Varjostukset tossa suussa vähän kusee, mut mitäs tykkäät ?

    http://hurricaneinsidemyhead.blogspot.fi/2013/08/we-all-have-secrets-half-skull-makeup.html

    ReplyDelete