Kuulumisia

6/21/2011

Helou~

Tänään mulle saapui nelly.comin paketti joka sisälsi tollasen jakkuasian ja punaisen pääkallohuivin jota en nyt muistanut kuvata lol.
Lisäks mulle tuli ebaysta tilaamani peruukki~

Mulle tuli heti ekana mieleen k-popparit kun vetäsin hopeen peruukin päähän ja ton puhvihihaisen jutun päälle joten tän päivän meikki lookkiin mua inspiroi Narsha, jonka meikeistä olen tosin ennenkin ottanut vaikutteita




Oon ihan rakastunut tähän jakkuun. Harmi vaan se on mulle hieman liian iso niin näyttää jotenkin roikkuvan mun päällä.. pitänee kaventaa tota alaosaa.




 Peruukki on myös ihmeen laadukas kun ottaa huomioon että maksoin siitä varmaan abaut 10euroa :D

mulle tulee näist meikeistä mieleen karamellioksennus ♥

Sit vielä parit kengät jotka ostin nellyn alesta! 



ja tässä ebaysta ostamani t paita johon rakastuin ensisilmäyksellä *__*
Ihanan iso ja löysä.. tollanen hengailuvaate


 Värjään varmaankin hiukseni tässä muutaman päivän sisällä haha, sitä odotellessa~

Ei mulla oikein ollut mitään oikeaa postattavaa, olisko jotain postausideoita?

40 comments :

  1. visual kei - meikkituto olis kiva. 8D

    ReplyDelete
  2. yes sir! laitanpa korvan taakse tämän toiveen jos vaikka lähipäivinä jaksaisin väsätä moisen~

    ReplyDelete
  3. I <3 MY PENIS kyltti tuol sun takana<3 hahaha ihana XD

    ReplyDelete
  4. pitää rakastaa omaa veitikkaansa ♥

    noei, se on meijän superasiallinen jääkaappimagneetti enkä tajunnut rajata sitä pois :D:DD

    ReplyDelete
  5. eikä! sun blogis on aivan mahtava ♥__♥

    oon niin kateellinen että osaat meikkaa nuin hyvin!

    ReplyDelete
  6. voisit tehdä kysymyspostauksen :')

    ReplyDelete
  7. olen kyllä jo joskus sellaisen tehnyt mutta voisin toki tehdä uudestaan :)

    ReplyDelete
  8. voi jeesus sä oot upea ;_;<3 noi kengätki..
    itken

    ReplyDelete
  9. toi peruukki on vau! oon kans kattonut ihan sikana noita avonaisia kenkiä, ne on aivan sairaan hienot!

    ReplyDelete
  10. noi avonaiset kengät on aivan ihanat, ainoo huono puoli vaan että vaikka otin oman kokoiset niin ne on kyllä vähän liian isot joten saa olla varpaissa täytettä XD hahah

    ReplyDelete
  11. AA toi paita on ihana! vieläkö niitä löytyy ebaysta?

    ReplyDelete
  12. Upea tukka ja ihan mieleton meikki!

    ReplyDelete
  13. kiitoskiitos ja valitettavasti ei kyllä ole näitä paitoja enää :<

    ReplyDelete
  14. Repesin tolle I ♥ MY PENIS hommalle XD

    ReplyDelete
  15. Ooooooooh, oot niin kaunis kaunis kaunis!! Meikkitutoa kannatetaan täältäkin suunnalta, sun meikkis on ihan mielettömän upeita. (^w^)

    Ja toi peruukki..... *o*) ~<3

    ReplyDelete
  16. kiitoskiitos kauheesti ;_____; ♥♥

    ReplyDelete
  17. Oi sä oot niin kaunis ja toi pääkalloks revitty t-paita on ihana :o ♥ yäää

    ReplyDelete
  18. peruukki ja "karamellioksennus" meikit näyttää aivan älyttömän siisteiltä *__* ja tuo magneetti on mahtava :D:D

    ReplyDelete
  19. I love your style and your make ups!! inspiration a lot :D

    what labels is the make ups? Lime crime? i adoreeeee

    Sorry for mi english :(

    Kisses!

    ReplyDelete
  20. thank you!
    these makeups are from kkcenterhk ~

    ReplyDelete
  21. Mä tilasin tommoset samanlaiset mustat nahkaiset kiilakorkkarit Nellystä, mut ne oli mun jalkaan liian massiivisen näköiset. Ihankuin olisin kävellyt kahden kilon painot jalassa, joten palautin ne. Muuten ne oli täydelliset, yhyy ;_____;

    Noi toisetkin kengät on hienot !

    Ostin myös joskus aikoja sitten peruukin ebaysta, mut se on vaan lojunut käyttämättömänä, koska mun pää näyttää niin kamalan isolta kun laitan se

    ReplyDelete
  22. Aivan ihana toi peruukki! Näytät aina niin makeelta ja kauniilta<3

    ReplyDelete
  23. kiitoskiitos taas ihanista kommenteista ♥

    ReplyDelete
  24. Törmäsin blogiis just ja pakko sanoa että tykkään! Tosi kiva naama sulla ja meikit on kivuleita jajaja mitäsvielä. Paljon ihunia fledoja <3__<3
    Sitä piti kuitenkin ahdistella, etten löydä sitä linkkiä minkä kautta eggiä voi tilata. Koitin kyllä etsiä mutta minun etsimistaitoni.. Olisin tosi kiitollinen jos voisit lyödä sen vielä kerran :)

    ReplyDelete
  25. kiitos paljon!

    tässä linkki
    http://www.cdjapan.co.jp/magazine/detail_mag.html?KEY=2021

    ReplyDelete
  26. http://www.youtube.com/watch?v=5xe0JqSFF-o&feature=related

    kohta 0:29 :----D

    ReplyDelete
  27. haha meil on näköjää sama staili :---D

    ReplyDelete
  28. ...Just wanted to tell you that you're having the most beautiful face I've ever seen :)...

    ReplyDelete
  29. Pääsempähä viimein kommentoimaa, tää ei oo toiminu oikein.

    Toi sininen paita(pusero mikälie? :D) on toosi mahtava ! Tosi erikoinen ja toi väri on tosi ihana :) Tykkään tosi paljo !

    Toi peruukki on myös upea + noi meikit ! Ne on tosi upeen näköset , miten joku osaakin meikkaa noin hyvi ;____;!

    Kattelin tänää vähän samantyylisiä kenkiä, mutten viittiny ostaa ku ne oli liian kalliit mun budjektiin. mutta siis, MÄ RAKASTAN NOITA KENKIÄ !<3 SULLA ON HYVÄ VAATEMAKU !

    ReplyDelete
  30. eihän sulla oo tän postauksen kuvissa mtn sinistä paitaa. O__o
    tainnu |Hiromi luulla Narshaa sinuksi!

    ReplyDelete
  31. En luullut, kehuin vaan paitaa, olen pahoillani jos muotoilin lauseen jotenkin väärin :<

    ReplyDelete