KKCenterHK bob wig + lashes (sponsored)

7/20/2011

Hello!

I got a package from kkcenterhk and here are the products:

Grey bob wig..

...and some lashes!


Oon jo jonkun aikaa halunnut tällästä bob peruukkia joten olin tosi innoissani kun huomasin paketissa tälläisen! Aluksi peruukki oli tollanen tosi kiiltävä ja harmaan sävyinen mutta talkkasin sitä jonkin verran ja siitä tuli tälläinen~

En oo vielä leikannut tota mitenkään kun en oo oikeen ehtinyt joten se ei ole ihan täydellisen muotoinen



Nää ripset on myös todella ihanat! Tykkään tollasista ulospäin pitenevistä ripsistä ja nää ripset on myös tosi pitkät joka on mulle vaan plussaa koska yleensä kaikki mun tekoripset tuppaa häviämään kaiken mun meikin keskelle.




Päivän meikkiin mua inspiroi avaruus. Hahah

32 comments :

  1. I H A N A T noi tekoripset! ♥__♥

    ReplyDelete
  2. ihana meikki! ja oot niin kaunis myös :)

    ReplyDelete
  3. Hei, löysin blogisi vasta äskettäin ja kirjaan itseni samantien lukijaksi. Sinulta saa paljon uusia ajatuksia ja inspiraatioita meikkaamiseen ! Olet muutenkin todella näyttävä nainen.

    ♥, Eris

    ReplyDelete
  4. Oot kyllä rumin ikinä. (<3)

    ReplyDelete
  5. aika makia kokonaisuus :D
    onko noi ripset semmosia 'pehmeitä' eli taipuisia ja kovia jotka ei niin hyvin taivu..? :)

    ReplyDelete
  6. Ihanat meikit ja oot ihan kauheen hyvä meikkaaamaan! Mutta tuli mielee et lähetkö ihan tollasilla meikeillä tai sitte vaikka noi mitkä oli ispiroitunu Black Swanista ni liikutko tollasilla meikeillä ulkona?

    ReplyDelete
  7. shinibana: Nää ripset on kyllä tosi pehmeitä ja taipuisia :D

    Anonyymi: Hahah no en ehkä ihan tollasella Black swan meikillä lähtis mutta kyllä mä sitten lähtisin jos on joku erityinen syy/tilaisuus

    ReplyDelete
  8. onks nää meikit vaan kuviin ja otat pois kuvien oton jälkeen vai jätätkö koko päiväksi?

    ReplyDelete
  9. Riippuu mikä mun päivän ohjelma on. Tälläkin hetkellä mulla on nyt tuo sama meikki naamassa :D

    ReplyDelete
  10. Even though this is a review, you do your best with the make-up and styling! I love it~ You should make a tutorial on this make-up look because it's so very pretty~

    ReplyDelete
  11. Thank you so much ♥ and yes, i can do a tutorial of this look if you want to~

    ReplyDelete
  12. yritätkö jotenkin hehkuttaa että jee sponsori taas lähetti jotai jeejee tiietkö kun ei suoraan sanoen vittuakaan kiinosta sinä ja sun sponsorit! mutta blogisi on muuten hieno ja olet kaunis! mutta sponsori tulee jo yrjönä suusta ulos :) stay real!

    ReplyDelete
  13. Valitettavasti mun on _pakko_ tehdä tälläisiä postauksia silloin kun joku sponsoroi mulle jotain. Se on mun osuus sponsorisopimuksesta. Näitä postauksia ei ole pakko lukea/noteerata millään tavalla jos olet noin kovasti niitä vastaan.

    ReplyDelete
  14. Aaa avaruusrakkautta ! ihanat meikit, toi vihree on ihanan sävyistä !

    ReplyDelete
  15. Sun meikkaustaidot ja ideat on kyl niin ihailtavia että... ;_;

    ReplyDelete
  16. Hei ! Innostuin kokeilemaan tuota yhtä meikkaustyyliä, joka itselläsi on postattuna tuolla vähän aiemmin, mutta ajattelin nyt linkata oman meikkini ( sen postauksen ) tähän, koska itse pyysin lukijoita/kokeilijoita linkkaamaan, jos on meikkiä kokeillut.

    ♥, Eris

    http://desireforthefuture.blogspot.com/2011/07/meikki-kokeilua-kiitos-rosette.html

    ReplyDelete
  17. Eihän se tosin niin näyttävä ja upea minun kasvoillani ja minun tekemänä ole, mutta.. :-)

    ReplyDelete
  18. Pakko tulla vielä kommentoimaan ja kertomaan, että tällähetkellä olet lempibloggaajani, inspiroiva ja upea nainen ! Tulen varmasti seuraamaan blogiasi jatkossa aina niin pitkään kuin mitään blogeja luen.

    Inspiroit minua enemmän kuin osaat arvatakkaan ! Blogisi löytyy tästä eteenpäin oman blogini badgetista kohdasta " Favourites "

    ReplyDelete
  19. Voi kiitos ihan älyttömästi! Ihan alkaa itkettää kohta ;_; ♥ Kiitoskiitoskiitos

    ReplyDelete
  20. Khih, ei sitä nyt noin herkkis tartte miun takii olla :)

    Tässä vielä yksi kokeilu;
    http://desireforthefuture.blogspot.com/2011/07/meikki-kokeilua-part-2.html

    ♥, Eris

    ReplyDelete
  21. Eipä mitään, itsehhän sinä minua inspiroit :)

    ReplyDelete
  22. Ite duunaan gifir PhotoScapella.

    ReplyDelete
  23. Oot aivan uskomattoman upea ja taas tosi upeat meikit! Toi peruukki sopii sulle ku nenä päähän. Mutta talkkaamisesta mieleen tuli tyhmä kysymys, että käyks siihen ihan mikä vaan talkki?

    ReplyDelete
  24. Kiitos!

    No mä ainakin oon käyttäny iha mitä on kaupasta vaan löytynyt ja hyvin aina toimii :D

    ReplyDelete
  25. Oi wau, oot tosi taitava! Tää on ainoo meikkiblogi jota jaksan lukea :)

    ReplyDelete
  26. I've seen all your blog tonight ... Just waw, wonderful

    You're really original and for me it's the greatest compliment ever ...
    You're an artist, a real make up artist, you're great ...

    And more you're beautiful ...

    Continue ...

    ReplyDelete