KKCenterHK bob wig + mascara (sponsored)

8/14/2011

Moikkamoi!
Mulle saapui jo jonkin aikaa sitten KKCenterHKn paketti joka sisälsi tälläsiä yllätyksiä:



Olin innoissani kun paketista tuli (taas) bob peruukki :D ja vieläpä musta!
Tää on eri merkkiä kuin se aikaisempi hopea bob, ja tää tuntuu jotenkin paljon parempilaatuiselta eikä kiillä läheskään yhtä paljon ~




here's some photos of me & new baby wig ♥


My makeup is very light in these photos, i tried something new ..haha
I think it looks weird.


Multa kysytään usein että voiko mun peruukeiden kanssa hyppiä/riehua/moshata yms roikkuu pää alaspäin.
No, tämän kanssa voi :D
Pysyy tosi hyvin päässä! Tässä todistusaineisto (lol)

Here's some ugly GIF for you to see how the wig stays in my head haha


Mulla ei oo ollut ripsaria varmaan vuosituhanteen (ainakaan mitään hyvää..)
Joten tää oli kyllä tervetullut tuote!

Ripsarin ideana on siis tämä:
1 harjalla saat luonnolliset ripset
1 + 2 kombolla saat pitkät ja tuuheat ripset

Lähtökohta, ei ripsaria! 
Start! no mascara...
After brush n. 1 (natural lashes)
After 1 + 2 !

 Tarvitsemaani pituutta en tällä saa, joten jatkan tekoripsillä hihi.
Mutta esim nyt kun käyn taas koulua ja en jaksa sinne tekoripsiä änkeä silmiini niin tää on aivan loistotuote!
Tää myöskin erottelee ripset hyvin eikä jää sellasia paakkuja.
Kuitenkin varoituksen sananen tosta 2 harjasta.. nimittäin se annostelee tota mustaa TOSI paljon ja sotkee helposti.. tossa vikassa kuvassa ehkä näettekin mun alaripsien aiheuttaman sotkun.

BUY HERE:
KKCenterHK


Ja kiitos kaikille uusille lukijoille joita onkin nyt tullu ihan hullusti... joku 100 uutta lukijaa viikon sisällä. 
Alkaa jo ahistaa :D

32 comments :

  1. Häivytä luomiväris kiiti

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: tuu meikkaa mut kiiti. mä satun meikkaamaan tälleen, problem?

    ReplyDelete
  3. ...Aina täytyy jonkin anonyymin tulla jostakin nipottamaan. :---D Tollanen vähän luonnollisempi meikki käy siulle tosi hyvin! (Tässä pari viikkoa blogiasi seurailleena.)

    Oon itse kauhea hiusfriikki, joten tykkään tosi paljon siun hiuspostauksista, niitä lissää! :3

    ReplyDelete
  4. Neophyte: Haha jep, mut hei anonyymeistä tietää et ainaki joku jaksaa lukea tätä :D

    Ja kiitos, eiköhän näitä hiusjuttuja tule paljonkin tulevaisuudessa ~

    ReplyDelete
  5. Sä näytät upealta, ei näytä lainkaan oudolta toi :)

    ReplyDelete
  6. Kiinnitätkö sä noi peruukit jotenki omiin hiuksiin, vai onko se vaan laitettu päähän ja se pysyy siellä?

    ReplyDelete
  7. En kiinnitä, näissä on tollanen 'säätö kuminauha' sisäpuolella jolla voi vähän kiristää peruukkia mut en mitenkää muute :D

    ReplyDelete
  8. Ah anonyymit asiakkaat :D. Mun mielestä sulla on just kivat meikkipostaukset, ja mä luen tosi paljon meikkiblogeja. Massasta erottuminen niissäkin on aina plussaa. Toi luonnollinenki meikki sopii sulle tosi hyvin :).

    Ei mutta meikin häivytyksestä on aina hauska keskustella. Jotku vannoo sen häivytyksen nimeen mutta mun mielestä se ei oo läheskään aina oleellista. Usein juuri kun on vaaleaa+tummaa esim. luomivaon tummennuksesta katoaa se idea jos sen häivyttää täysin. Ja tietty lähikuvat silmistä tuppaa näyttämään mulla ainaki ihan hirmu shaisselta joten oon aika varma että luonnossa näyttäis paremmalta.

    Vittu oon kauhee moottoriturpa. Mut vielä sanon sen että musta on kiva lukea näitä sun peruukkiposteja, ittekki tuppaan käyttämään varsinki nykyään ku yritän kasvattaa omaa tukkaa niin tietää ainakin mistä saa hyviä peruukkeja :3.

    ReplyDelete
  9. Kuume: Kiitos! jep, no mulla on yleensä tuolla luomentaitteessa häivytettynä mustaa luomiväriä tuon punaisen lisäksi mutta satuin tekemään tän ripsiväri kuvauksen just kun esittelin noita aikaisempia Sugarpillin meikkejä ja halusin että vain tuo heidän luomivärinsä näkyisi :D ja muutenkin, mun mielestä häivytys on must vaan tuolla luomen yläosassa.

    Ja kiitos, peruukkipostauksia tulee tulevaisuudessakin!

    ReplyDelete
  10. Hei oon yrittäny jo pitkää rekisteröityy tonne KKCenterHK mutta tarviin jonku koodin enkä saa sitä sähköpostiä missä se koodi kerrotaan, osaatko auttaa? D:

    ReplyDelete
  11. Millanen koodi? en oikeen osaa auttaa jos et selitä tarkemmin, mä kun en ole rekisteröitynyt sinne

    ReplyDelete
  12. I have no idea what you are writing on your blog because i don't speak the language(I'm following you for your gorgeous photos) but I have to say that you look absolutely amazing in those pictures.

    ReplyDelete
  13. Andrea says everything !
    You are gorgeous ☆〜

    ReplyDelete
  14. Tuo ensimmäisten kuvien meikki sopii mielestäni ihan tajuttoman hyvin sulle ja on muutenkin tosi nätti! Olisi kiva nähdä tuontyyppistä useamminkin. :)

    ReplyDelete
  15. Ui sun huulipuna on kyllä rakkaus. ♥

    ja oot söpö, siitä ei pääse mihinkään!

    ReplyDelete
  16. rakastuin sun paidan olkajuttuihin! ja toi peruukki on namnam<3. kaunis olet!

    ReplyDelete
  17. aa mistä toi takki/paita on missä on noi ihanat olkatoppaukset, rakastuin *--*
    ja oot yhtä kaunis niinkun aina ♥ oon kade 8<

    ReplyDelete
  18. Anonyymi: Spiritstoresta 15e :--D ostin kyl tän jo joskus kesäkuussa..
    ja kiitos ♥

    ReplyDelete
  19. I love it! I am just learning to do make up, or more advanced make up, and this blog is so inspiring! I really like the sugarpill and lime crime blogs.

    ReplyDelete
  20. Mistä ostat luomiväris ja pysyykö ne päivän iha hyvänä? D: mulla aina juoksee pitkin naamaa päivän päätteeksi...

    ReplyDelete
  21. moondoll: aww thank you sooo much ♥

    Jasmin: Tämän postauksen luomivärit on sugarpilliltä, joista teinkin postauksen tossa vähän aikaisemmin :) pysyy tosi hyvinä koko päivän.
    Jotkut mun luomiväreistä on myös KKCenterHKlta tilattuja ja niistä löytyy myös pari postausta

    ReplyDelete
  22. heheh tosta sun ekasta kuvasta tulee mieleen Queenin Bohemian Rhapsodyn musavideon alku :D noi kädet on sillee ja ilme muutenki. mutta joo, hienosti meikkaat ja tykkään sun tyylistä ja seuraan blogias vaikken oo lukijaks liittynykkään (miksköhän muuten :O )

    ReplyDelete
  23. Anonyymi: Haha kiitos! ja liity ihmeessä lukijaksi ♥

    ReplyDelete
  24. Sellaista kysyisin, että miten sitten tilaat tästä KkCenterHk:lta?

    ReplyDelete