Ostoksia yms randomii

8/08/2011

Moikkamoi

Tässä on jotain tosi sekalaisia ostoksia viime viikoilta (tosin unohdin kokonaan ottaa kuvan mun uudesta Max Factorin huulipuna tussista)

Nää on jotain deco/koru ruusuja from ebay, makso joku 20snt nii mikäs siinä..
 Rannekoru, ebay 1e?
 'Kynsikoristepötköjä' joista siis leikataan siivuja :D oon iha sikapitkään halunnut näitä ja nyt ostin, ebay n.3e
 Ostos tämäkin vaikka kyseessä on oikeastaan lahja Käävälle.. :D
 Uus ihana punanen laukku ;_; ebay..... joku 6e
 JA OMNOMNOM ihanimmat kengät koskaan.. nelly.com joku 26e? en muista tarkkaan ja oon laiskalla tuulella enkä jaksa mennä kattoo..

Mun äiti oli pari viikkoa Unkarissa ja se toi mulle Nina Riccin parfyymin joka on ihan taivaallinen! Ja toi pullo on tosi kaunis ~


 Ripsiä jotka osottautu liian lyhyiksi.. ebay, 90snt
 Unkarin tuliaisia, älyttömän makee parfyymipullo (jonka saa siis itse täyttää) mulla tosin taitaa säilyä vaan koristeena :)


Sitten tässä vähän kuvaa miltä näytin tänään pyöriessäni keskustassa ja kaverin synttäreillä, kuvassa uudet leggingsit joista en tajunnut ottaa parempaa kuvaa..

Ja kyllä, olen hurahtanut Ebayn maailmaan ja kyllä, hamstraan punaisia asioita..

Ja joo, oli vähän tällänen tylsänpuoleinen postaus mutkun ei oo oikeen tapahtunut mitään kummempia, aloitan mun uuden koulun nyt torstaina! Jännittää ~
PS. YLI 500 LUKIJAA ♥ huhhuh, mistä teitä tulee..

26 comments :

  1. herrajumala nuo kengät........................ ♥

    ReplyDelete
  2. Kivoi ostoksii ! ebay on kiva ♥

    Btw näin sut ohimennen Kampin metroasemal tänään, toi asu oli upee ! ;__; ♥

    ReplyDelete
  3. Et tahtoisi myydä ripsiä, jos et itse tarvitse? Noi kengät on ihan sairaan makeet ja sopii sun tyyliin ihan perfectosti!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. lea: oi kiitos ♥

    nukke: jep ♥

    Hantta-Maria: lahjotin just tänään vähän lyhyitä ripsiä kavereille niin ei oo just nyt yhtään ylimääräsiä mut voin ilmotella jos tulee :D ja kiitos

    ReplyDelete
  6. ah noi kengät ja legginsit ja sinä ♥__♥ taisin just kuolla

    ReplyDelete
  7. kauan on ketänyt toimitus yleensä ku oot tilannu ebaysta?

    ReplyDelete
  8. nawww nättimys olet ;___; oon jo pitkään lukenu sun blogias jajaja oon halunnu kommentoidakkin useasti jotain muttaku bloggeri on aina keharoinu jtn~ sulla on tosi mukava blogi ja paskon tiilejä aina kun nään et sul on tullu uus postaus B< (hyvä suami) jatka samaan malliin teet tän pienen mitättömän tytön onnelliseksi olemassa olollasi♥

    ReplyDelete
  9. Anonyymi: riippuu vähän tavarasta.. joskus on tullu about viikossa ja joskus on voinu mennä kolmekin viikkoa

    Hikaru: Kiitoskiitoskiitos kauheesti ♥ ;_;

    ReplyDelete
  10. näin sut kampissa tänään!
    oooi nuo kengät on jotain niin ihanaa ♥

    ReplyDelete
  11. hui miten moni mut on nähny eilen XD ♥ mut kiitos

    ReplyDelete
  12. kattooks ihmiset sua paljon kaupungilla paheksuen/ihaksuen ku näytät kumminki niin silmäänpistävältä (hyvällä tavalla!) aika monen suomalaisen joukossa? :-D

    ReplyDelete
  13. No kyllähän ne välillä kattoo, enemmän tulee noita inhottavia katseita mut esim turistit on ihania ku ne tulee aina juttelee ja kyselee kaikkee haha :D

    ReplyDelete
  14. aaaa noi laukku & kengät on ihanat! (:

    ReplyDelete
  15. Hei toi on toi laukku mitä himoitsin kans aaaaa ;____;;

    kengät sopii paremmi sulle ku mulle B(

    toivottavasti tää ei tuu taas hönssin tunnuksil...

    ReplyDelete
  16. Andy: kiitti!

    suppai: joo no toi on mun eka pieni laukku ku mul tuppaa kaikki olee sellasii säkkei jotka on sit täynnä turhaa roipetta XD
    ja noi kengät sopii myös varmasti sulle >8(!

    ReplyDelete
  17. oot niin uskomattoman kaunis♥ ;-;

    ReplyDelete
  18. mistä toi kallopaita? <3

    ReplyDelete
  19. millä nimel noita kynsipötköjä myydää ebayssa? :)

    ReplyDelete
  20. Tyttö, sinut on kauniiiiiiista daame!!

    ReplyDelete