Light eye-makeup

9/26/2011

Hola!

Tänään olin suhteellisen kummallisen näköinen ilman alarajauksia, tekoripsiä ja kirkkaita luomivärejä


 Mun paidalla on vakavia ongelmia.
 Mulla tosiaan on vaan meikkivoide,poskipunaa,huulipunaa,ripsaria ja sit ruskeeta ja valkosta luomiväriä

ja hohhohhooo ehkäpä hieman inspiroiduin Willy Wonkasta, tosin huulipunaisemmassa muodossa.. lölz
Mutjoo, tässä minä niin naturellina kuin kehtaan jos kehtaan. Ajattelin nyt jakaa tän kuitenkin teidän kanssa tylsyyksissäni :--D

34 comments :

  1. Mäkin haluan Wonka suklaata! Mistä tota saa?

    ReplyDelete
  2. Leena: Pauli toi tota mulle yks päivä mut en yhtää tiiä mistä se oli ton ostanu XD

    ReplyDelete
  3. Tykkään tosi paljon noista silmämeikeistä. Jotain tositosi uutta :'-)

    ReplyDelete
  4. näytät kyllä ihan jumalaiselta tollaisessakin meikissä, waaa<3

    ReplyDelete
  5. Eris: hahah ehkä vähän vaihtelua mun pandameikkeihin :'D yleensä väännän tälläsen meikin jos oon menos kauppaan tai postiin käymään yms

    ReplyDelete
  6. Thelma: kiitoskiitos ;_; ♥

    ReplyDelete
  7. Suhteellisen hottii :D Hassua miten joillekkin tuo meikki olis varmasti "aivan järkyttävästi pakkelia"
    Näyttää järjettömän hyvältä tuon mustan tukan kanssa

    ReplyDelete
  8. Kala: jep :D mulle toi määrä on vaan niin pieni verrattuna mun tavalliseen meikkiin~ mut kiitos! ♥

    ReplyDelete
  9. aaa oot kyllä ihana noinkin (------:
    ps saanko kysyä et miten sä oikesti jaksat meikata tolleen jokapäivä vai onks siitä tullu ihan rutiini? : o
    koska mua laiskotuttaa yleensä niinki paljon etten vaivaudu vetämään ku meikkivoiteen naamaan ja piirtämää kulmat, voila :D

    ReplyDelete
  10. APPLEJACK: kidii ♥ no musta tuntuu et siit on tullu jo aikalailla rutiini . Talvella en kyl jaksa meikata kauheen hienosti, saati mitää tekoripsiä käyttää..

    ReplyDelete
  11. Helvetin ihana meikki ♥___♥

    ReplyDelete
  12. Voi että sulle sopii ihan järjettömän hyvin tommonenkin meikki! :D Oot tosi sulonen. ♥
    En tiiä miten mutta mulla tuli vähän tosta meikistä mustan tukan kanssa mieleen Amelie.. :D

    Peeäs: Mä oon hankkimassa peruukkii, nii aattelin kysyä että oisko sulla mitään vinkkejä sen käytössä/hoidossa? =)

    ReplyDelete
  13. Perunamummo: kiitos~ ♥ hmmm en oikeestaan tiiä mitään peruukin hoitamisesta muutaku että peruukkia kannattas säilyttää jossain telineessä että sen muoto pysyy ja ettei kuituhius hankaa mitään vasten :D

    ReplyDelete
  14. Älyttömän nätti meikki ja sopii sulle yhtä hyvin kuin värikkäämmätkin :)

    Ja mä veikkaan että suklaa on Behnford'silta (Helsingin WTC:ssä olevan englantilais-amerikkalainen kauppa, jolla on muuten nettikauppakin jos kauempaa haluaa tavaraa sieltä). Mä en muista noita suklaita siellä nähneeni mutta muita Wonka-karkkeja :)

    ReplyDelete
  15. Duvessa: kiitos ♥ hmm hyvin mahdollista et se oli toi kauppa :D

    ReplyDelete
  16. Pakko kysyä; onko toi polkashopista ostettu paita?

    Ja toinen asia on: miten joku voi näyttää noin kauniilta kevyessäkin meikissä. ;_;

    ReplyDelete
  17. Anon: joo on :D ja kiitos ♥

    ReplyDelete
  18. Sopii kyllä erittäin hyvin tuo(kin) meikki. Joskus olisi hauska nähdä vielä naturellimpikin, että ei olisi edes kuin vähän mustaa luomiväriä ylärajauksina!

    Joku semmonen postaus, jossa vaikka olisi ensiksi tosi naturelli, seminaturelli, överi ja yliöveri :D

    ReplyDelete
  19. sydämmeni suli! Olet niin suloinen taas ;___; ♥

    ReplyDelete
  20. Oi kun olet ihana ;w;♥ miulle tuli jotenkin mieleen siusta hieman Amelie dunno why :'3

    ReplyDelete
  21. Mitä meikkivoidetta käytät? (=

    ReplyDelete
  22. älyttömän ihana meikki, oot ihan hirveen kaunis. Ja mitä ihmettä eilen mietin willy wonkan suklaata, en edes tiennyt että niitä on wtf:D

    ReplyDelete
  23. Heke Pihlaja: hahaha toi olis aika hauska idea itse asias XD ♥ ja kiitos

    Eewwa: Kiitos♥ ;_;

    Yuna: hihi et näköjään ollu ainoa jolle tuli mieleen, joku aikaisempikin kommentoi noin XD ♥ kiitus~

    Anon: Revlonin Colorstay meikkivoidetta!

    backward: haha kiitos ♥~

    ReplyDelete
  24. mitä huulipunaa sul on? :)toi sävy on just sellane mitä haluisin eli ei liian tumma

    ReplyDelete
  25. Anon: LimeCrimen Retrofuturist huulipunaa josta kirjottelen tännekkin juttua varmaan joku päivä :D

    ReplyDelete
  26. vähä kiva blogi sul!(:
    kirjottelen lifetime blogii mun kahen kaverin kaa ja haluttais uusii lukijoit ja ois kiva jos kävisit ees kurkkaamas(:

    http://kiarosilaura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. eikä kävin just eilen hihittelmässä ja nolaamassa ystävättäreni kanssa Wonkasuklaan edessä :ä'''DD ihana meikki!

    ReplyDelete
  28. Nukke : XD hahhaha ♥ kiitos

    ReplyDelete
  29. Minkälaisia aineita käytät silmämeikin pohjustamiseen vai käytätkö ollenkaan? Itselläni kun on ongelmana mm. luomivärien "katoaminen" ja leviäminenkin pahimmassa tapauksessa aivan normaalikäytössä ilman hikoilua yms, eikä tämä tietenkään ole mitenkään päin mukavaa... Osaisitko auttaa ongelmassa, vai pitääkö sitä olla jatkuvasti peili kädessä korjailemassa meikkiä?

    ReplyDelete
  30. Anon: en käytä mitään pohjustuksia paitsi jos mun koko meikki on tehty ns. loose eyeshadowlla eli irtoglitterillä. silloin käytän LimeCrimen eyeshadow primeria :) suosittelen sitä jos on ongelmia luomivärin pysyvyyden kanssa ongelmia

    ReplyDelete
  31. Sulle on blogitunnustus mun blogissa

    http://inthebottomofthesea.blogspot.com/2011/09/blogitunnustuksen-aika.html

    ReplyDelete
  32. Mielenkiintoinen näkemys on kyllä kevyestä meikistä juu..

    ReplyDelete
  33. En sanoisi, että kummallisen näköinen. Ennemminkin kaunis, nukkemainen. Tulee mieleen ihan lumikki.
    Sinulla on kyllä todella kauniit kasvonpiirteet. Sopisit täydellisesti myös pin up-tyylisiin kuviin. =)

    ReplyDelete