Aamulöpinöitä

10/25/2011

(kuvat tumblrista)

Heipähei

Tässä postauksessa kerron vaan aamuisista mietteistäni, toisin sanoen olen hemmetin tylsistynyt ja tämä postaus tulee olemaan täyttä shaibaa. Mutta silti ajattelin jakaa jotain ajatuksia/yms yms teidän kanssa.


Aloitetaan vaikka sillä että haluaisin lisää korviksia. Haluaisin kunnon romukorvat, sellaset reikäjuustot.
Paljon renkaita ja isot venärit molempiin korviin, tällä hetkellähän mulla on vaan 2 reikää oikealla ja sit n.20mm venäri vasemmalla. Hassua kun kaikki kysyy et eiks mun lävärit ole sattunu (kieli huuli nenä yms ) ja sanon tietty että ei, koska mikään noista ei oo sattunut, korkeintaan nipistänyt. Mut korvikset on mulle tuskaa. Ne tulehtuu AINA, vaikka kuinka pitäisin huolta ja vaikka mitä materiaalia se mun koru olisi. AINA ne tulehtuu ja joudun ottaa pois D:
ps. ei jumalauta muistaaks joku näitä?

Läväreistä tulikin mieleen kans tää toinen juttu, nimittäin haluisin toisen kielikorun. Pitäis käydä kysäsee Petskullissa sitten kun on rahaa. Kävin jo siellä Kampin vitosessa, mikälie tatska/lävistysmesta se on ja ne ei suostunu sitä toista korua tekemään, muutenkin ihmettelivät ajatusta kahdesta korusta. Mutta noh, petskulla oon käyny kaikki lävistykset (miinus itetehdyt) ottamassa joten saa tuokin jäädä sinne.


Toinenkin juttu mitä haluisin.. (onks tää joku HALUUUN lista lol)
Niin haluaisin talveks melko ison, karvasen leoparditakin. Sellasia itseasias myytiin jossain ginassa tms viime talvena mut koska olin koko talven ihan tyhjätasku niin en sellasta saanut hommattua buhuu. Ja nyt en löydä sellasia enää mistään. Just niin mun tuuria.

Tyhjätaskun rahatilanteeseen tulee toivottavasti lähiviikkoina muutos jolloin pitääkin uusia tatskatarvikkeet ja alkaa taas harjottelemaan, saa ainakin ajatukset muualle kaikista urpoista ja muusta maailmasta ympärillä. Ens vuoden alussa haen muuten varmaan itselleni tatuoinnin, kuvaa en vielä paljasta mutta siitä tulee hieno! Pitää vielä päättää että keneltä sen hakis, onko mitään suosituksia hyvistä tatskaajista Helsingissä? Kyseessä mustavalkokuva, melko simppeli.


Taas päästään tähän HALUUUN osioon joka sisältää niittiä niittiä niittiä niittttttiiiää ja nahkaa.
Esim tällänen rojutakki. Haluuuuun. Tarvis vaan jostain sellasen mustan perus bikertakin jota alkais sit tunailee,  valitettavasti pankkitili näyttää joka päivä nollaa joten tää unelma taitaa jäädä toteuttamatta. Lisäksi mua houkuttelee mustat nahkalaukut niitillä, mustat nahkakengät niitillä yms roina . En vaan osaa sanoa sille syytä.


Takkien lisäksi mun ikuinen intohimo KENGÄT. Niitä ei vaan koskaan ole tarpeeksi.
Haluaisin kovasti jotkut superpaksupohjat. Kunnon varpailletallaamis kengät talveksi! 

Myöskin ikuisesti ostoslistalla olleet keinuhevoskengät sais toteutua. En vaan kestä miten söpöt tollaset olis. Harmi vaan et kenkien tilaaminen ulkomailta on tuskaa, joten nääkin saa jäädä unholaan buhuu.

Asiasta kukkaruukkuun... 
Oletteko muuten jo kuulleet että vanhoista Disney elokuvista tehdään 3D versiot leffateattereihin? Hyi sanon minä! Mulla on kauheita vaikeuksia nähdä 3D kuvaa, en tiedä miksi. Ne näkyy sellasina sumuisina kuvina kerroksittain ja värit sattuu silmiin. Arvostan 2D elokuvia paljon enemmän. Niistä ei ainakaan tule pää ja silmät kipeiksi.

Mut kiinnostais tietää miltä näyttää esim Gastonin rintakarvat 3Dnä


Sit vähän tän päivän suunnitelmia..
En tänään mennyt kouluun unettomuuteni takia, jo toinen yö putkeen ilman unta ja sattuu joka paikkaan. Unilääkkeet auttaa jonkun verran mutta aiheuttaa kamalaa pahoinvointia myöhemmin.
muttajoo.
Kuten jo edellisessä postauksessa kerroin niin mulla on taas punanen tukka, lyhyt tosin. Joten tänään ajattelin värjätä mun blondeja NetHairin pidennyksiä punaisiksi. Se on vaan aina tuskaa yrittää saada ne pidennykset samansävyisiksi kuin se oma hius. Varsinkin kun mun hiuksiin on laitettu kahta eri punaista väriä ja sävy muuttuu melkeen joka kerta kun käy suihkussa.

Mutta on se vaan ikuista tappelua että Crazy Colorin Fire väri on liian pinkki, joten sekoitan siihen aina Stargazerin Golden Flamea taikka sitten Crazy Colorin Vermillion Rediä.
Nyt on kuitenkin suunnitelmissa ostaa Special Effectsin punaista, onko kukaan kokeillut? Ne kuulemma kestää jopa pari kuukautta kirkkaina eikä tarvitse värjätä välissä , niillä vaan on aika montaa eri punasta enkä tiedä minkä tilaisin.


Oon alkanut myös tekemään akryylikynsiä, tällä hetkellä tosin mulla on sellaset vaan peukaloissa koska kaikissa muissa sormissa mulla on semipitkät kynnet ja peukalot oli sellaset tapit. Ahh pitkillä peukalonkynsillä on suorastaan nautinnollista kirjottaa kosketusnäytöllä tekstareita.

Tulipas muuten kosketusnäytöstä mieleen että viikonloppuna siskoni iPhonea kokeillessani ihmettelin miksei se ota kosketusta kynsistä? Haloo? Kyseinen luuri on suorastaan hienojen naisten asuste joten miksei se ota kynsistä kosketusta? Ihan pöljää. Mulla onneks Nokia, se ottaa kynsistä ♥


Akryylien tekeminen on yllättävän hauskaa ja helppoa, mitä nyt viilaillessa menee hermot koska en ole saanut hommattua kynsiporaa joka hoitaisi duunin puolestani.Ens viikolla tosin ebay saa laulaa mulle kyseisen romun.
Toinen miinus niiden tekemisessä on akryylinesteen haju! Siis hyi helvetti siinä meni ekalla kerralla silmätkin kieroon, niin hirveen voimakkaasti se haisee..

Mutjoo tänään ajattelin tehä itelleni loputkin kynnet akryyleillä, sen verran käteviksi nuo on osoittautunut.


Juhliikos kukaan muuten Halloweenia?
Harmittaa vähän ettei sitä 'oikeesti' juhlita suomessa, ainahan tuo vapun voittaa.

Itselläni on itseasiassa puku vaikka en juhliin ole menossa lol. Ja hieno puku onkin! Näette sen sitten lähempänä viikonloppua meikkitutoriaalin kera. Toivottavasti posteljooni vaan tuo mun peruukin ennen viikonloppua :< murrr. 

Ja vielä jaksan lörpötellä, nimittäin JEEEE sain eilen mun suosikkilaulajan nimmarin!
(Kyseessä siis OOMPH!:in Dero Goi)

Olin ihan täpinöissäni kun mun yks saksalainen kaveri ilmoitti että jonkun sen tutun klubilla soittelee tämä kyseinen herra hyvin usein ja että voi käydä kysäisemässä mulle nimmarin. Ja jeeeee eilen se tuli ja hymy nousi korviin ♥ Toivottavasti pääsen vielä tapaamaan herraa itsekin livenä. Viimeistään ens kesänä olis suunnitelmissa lähteä Saksaan.

Tässä vähän esimerkkivideota bändistä jos tää on kaikille tuikituntematon:



Lopuksi voisin sanoa että tässä postauksessa ei ollut niin yhtään mitään järkeä, pelkkä lista asioista jota haluan ja maininta 3D rintakarvoituksesta.

Nyt odottelen että Seremedyn live-stream alkaa ja tsekkaan niiden keikan. Sitten sokaisen itseni akryylinesteellä!


31 comments :

  1. Ne ei vissiin halua tehdä niit kieliläväreit jos osuis johonki vähä isompaan verisuoneen x/ Mut miksköhä ihmettelivät koska mun kaverilla on tupla kielilävärit ja se tuntee ne Flame Tattoon heebot :D

    Itel on kivoja kokemuksia One Eye Tattoon Taneli Jarvasta, mukava tyyppi on ja taitavaki :D
    http://www.oneeyetattoo.fi/

    ReplyDelete
  2. Itelläni joskus oli kaks kielessä. Voi sitä onnea, mitä kesti ehkä viikon. En niinku tajunnu et semmonen jumalaton kipu ei oo ihan ok. Sit ku sain väännettyä kielen niin että näin sinne alle, niin tajusin miks se on niin vitun kipee. Se alapallo oli menny kielen sisään ja reikä umpeen. Jep. Liian pieni koru ja kieli turpos aika rajusti. Ei muutaku tayssiin ja leikkaukseen. Jibbee.

    Mutta siis suosittelen silti tän horror tarinan jälkeen ottamaan ihmeessä toisen. Purrrr, vieläkin tekisi mieli mennä hakemaan uusi, vähän fiksumpana tällä kertaa.

    ReplyDelete
  3. Tosiaan mielenkiintosta jos tuplakielikorua ihmettelivät, mä oon nähny semmosiakin kun on kuusi korua kielessä... (3 keskellä peräkkäin + 2 niiden vieressä sivuilla) Näyttää jopa kivalle kun vaan niihin reunimmaisiin pistää pienemmät korut.

    Kai toi 3Dn laatu riippuu jotenkin näöstäkin, ite rakastan 3D leffoja just siks kun ne on tarkempia kun 2Dt ja tuntuu todemmalta kuin tosielämä, if it makes sense :---D

    Ja mulla myös tulehtuu aina korvikset vaikkei muut lävistykset ikinä, mutta pidän vaan sinnikkäästi korut korvassa vaikka kutittaa. Se menee mulla nimittäin ajan kanssa ohi.

    ReplyDelete
  4. Mulla on sama ongelma noiden leffojen kanssa .. Yrittää katsoa 3D leffaa, mutta eieiei tule mitään nautinnollisesta leffaillasta, kun silmiin sattuu ja kuva muutenkin häiritsevä ja sumuinen.

    ReplyDelete
  5. Oona: en tajuu miks kaikki leffa tulee nykyään 3Dnä, sentää finnkino näyttää useimmat leffat myös 2Dnä mut kuitenki :< iha pönttöö

    ReplyDelete
  6. HAAA!! Mulla oli joskus pienenä noita tarrakorviksia, ei vitsi kun ne oli niin cooleja sillon. :'D

    Ja tosi kummallista että ne tyypit siellä Flamessa ihmetteli kahta kielilävistystä, siis eikö se oo jo aika yleistä? Tai ainakin ite tiedän tosi monia tyyppejä joilla on kaks niitä kielessä, ja jopa yhden kenellä on kolme silleen kolmion muodossa. :D
    Olin just Helsingissä muutaman päivän ja kävin laitatuttaan just tuolla Kampin Flamessa smileyn, eikä oo kyllä onneksi ollut mitään ongelmia tän kanssa. :DD

    Ainiin peeäs: 3D-leffat sucks! :(

    ReplyDelete
  7. Oon ite värjänny kans aikasemmin crazyn vermilion ja fire yhdistelmällä ja nyt otin kokeiluun Special Effectsin sävyn Nuclear Red, sävy on hyvä ja kestävyyskin ihan hyvää luokkaa (mitä nyt pariin kertaan oon vaan pessy hiukset värjäämisen jälkeen, mutta ei oo lähteny haalistumaan)

    ReplyDelete
  8. Minulla on tuommonen takki... :D Ostin UFFista, soli niin kaamee, että oli pakko saaha. Meinaan siis pörheää leoparditurkkia. Se on kyllä todella lämmin kans!

    Ja haluan löytää jostain älyttömän niittimotskaritakin, joka ei maksa 1200e. En o viel keksinyt mistä, mutta ginassa saa lyhyehkönä versiona semmosen outoa mokalta tuntuvaa härpäkettä olevan, jossa on semisti niittejä. Olikohan 40-50e. Sitä hivelsin, vaikka nahkainen olisi upein.

    ReplyDelete
  9. Emilia: Onks se nuclear kauheen oranssi? kun ainakin siin kuvauksessa sanotaan et enemmän oranssiin päin

    Heke: joo mäki oon kattonu sitä ginan takkia mut se on jotenki kauheen halvan näkönen :<

    ReplyDelete
  10. Made by Jasmin's on hyvä tatuoija Helsingissä. :) Kuvia löytyy naamakirjasta.

    ReplyDelete
  11. http://www.polkashop.fi/tuotteet.html?id=12/952 Polkashopissahan myydään ainakin tuollaista pantteritakkia, ehkä se vastaa ees jotenkin sitä mitä haet.. :D

    ReplyDelete
  12. hei mulla rupes kiinnostaa toi Special Effects väri, tai että jos päätät hankkia sellasta nii olisin tosi kiitollinen jos sitten mainihtisit siitä jossain postauksessa!
    nimittäin mulla on tässä ollu kohta jo vuoden verran "täydellisen" punaisen metsästys ja alkaa kyllästyttää tää jatkuva värjäys :-D

    ReplyDelete
  13. oi säkin käyt petskullissa:) iteki käyny ja tykkään tosi paljon siitä paikasta:D joo ei tällä kommentilla mitään pointtia, ei kannata huomioda:"D

    ReplyDelete
  14. Anon: joo oon huomannut mut luulen ettei toi mene tissien kohdalta kiinni.. pitää mittailla ja kysellä tuon venymistä.

    tuija: joo voin tehä postauksen siitä sitkun oon koittanut! varmaan ens viikolla laitan väriä tilaukseen :)

    ReplyDelete
  15. Mun mielestä tää on aika sama väri mitä tulee kun länttää vermilionia ja fireä yhteen. Eli aika kirkas punanen, enemmän kuitenkin ehkä siihen oranssiin kun pinkkiin taittava :)

    Kokeilemallahan se selviää parhaiten! Mun mielestä ne kaikki muut punaset vaikutti niin... pinkeiltä? sit päädyin tähän, ku käyttäjien kuvissa tää oli kirkkaimman näkönen mitä oli :)

    ReplyDelete
  16. Heei mulla on tommoset keinuheppakengät! Ostin kerran käytetyt suomesta suomalaiselta ja makso vaan 20 e! Yksi parhaimmista ostoksista ikinä! Ostin Enfant Terrible nimiseltä lolitafoorumilta. Siellä niitä aina sillon tällön tulee myyntiin, eikä hinnatkaan oo koskaan pahoja. :)

    ReplyDelete
  17. Anon: Mun käsittääkseni Terriblessäkin tarttee olla tunnus et siel pystyy lukee/kommentoimaan mitään? mutjoo, pitää selvitellä asiaa kunhan olis rahaa :'D

    ReplyDelete
  18. Joo se ginan takki näytti kaukaa kivalta, mutta visioin siinä ekat kissankarvat ja kissan kynsien reiät, kun se kangas oli niin kasaria ettei tosikaan... :D

    Muista sit hehkuttaa, jos löydät jostain biker-rotsin halvalla, koska heti matkin ja pakko saaha kans. Tällä hetkellä ainoa mahis on kankainen ja miesten takki, jonka partnerin veli osti jostain sexpotin putiikista.

    ReplyDelete
  19. Olen lukenut blogiasi pitkään, mutta nyt vasta kommentoin ensimmäistä kertaa, aihekin on todella tärkeä :D
    Nimittäin OOMPH!:in Dero on kuuma! ( en ikinä käytä tuota sanaa..) Voisin uneksia kaikki yöt Derosta ja sen äänestä..Ihanaa että sait nimmarin :)

    Kun kerta kirjoitin, niin pakko tässä samalla ylistää meikkaustaitojasi, olet aivan mahtava ja todella luova meikkamaan!

    ReplyDelete
  20. ite kun oon tämmönen nakkisormi että puren ja leikkaan jopa kaikki valkosetkin osat pois kynsistä, tavaks kun on jääny:D niin musta kiva että ottaa vaan sormista hrrrr jotenkin ahistaa ajatus kynsillä käyttämisestä

    ReplyDelete
  21. Ilmoittaudun tässä nyt samalla sit lukijaksi, koska haluan kommentoida. :D

    Pelkäsin kans ihan sikana, etten ikinä totu iPhoneen, koska oon aina ennen käyttänyt Nokian kosketusta ja mullahan siis on pitkät kynnet ympäri vuoden. Mut ihan hyvin siihen sit kuitenkin tottui, vaikka näppäilyvirheitä tulee Nokiaa enemmän. :]

    Ja samaa mieltä tuosta Halloweenista! Lempijuhla ♥ Etenkin kun mulla on synttärit silloin :DD Tosin tänä vuonna olis ollut yhdet kivat halloweenbileet, mutta itse en pääse niihin, koska sukulaiset tulee kahvittelemaan. :(

    Haluaisitko joskus tehdä jotain julkkistutorialeja? Sellaisia vähän erikoisempia. Ja olis kiva, jos viitsisit tehdä myös eri huulipunista/huulten meikkaamisesta tutorialeja, koska itselle se on ikuinen ongelma!

    ReplyDelete
  22. Ahh Oomph! on niin ihana bändi! :) Itsekin pidän heidän musiikista paljon, ja toivon että jätkät saataisiin suomeenkin asti jonain päivänä, koska saksaan en ihan joka päivä pääse matkustamaan näillä tuloilla :/

    Ja tosiaan itsekin juhlin Halloweenia aina parhaani mukaan, paljon mukavampi juhla kuin esim. Juhannus tai vappu. Halloween ja joulu, ne on omat suosikkini!

    ReplyDelete
  23. ZEROgasm: voin toki tehdä, huulipunista onkin tulossa lähiaikoina juttua :)

    ReplyDelete
  24. ihana postaus, hihittelen täällä noille kuvilla XD
    itekkin oon ettiny jonkinlaista tekoturkista, sairaan vaikea ettiä o.o nelly.comissa & asoksella oli joitain, mut ainakin mulle liian kalliita.. [x]kinosti

    ReplyDelete
  25. Ihan pakko kommentoida näin ensimmäistä kertaa, kun näin tuon kuvan noista tarrakorviksista. Mulla on ollut tollasia silloin lapsena. (Ja vähänkö ne oli siistejä... ;))

    Löysin blogisi vasta vähän aikaa sitten (en tiedä miksi en ole aiemmin törmännyt) ja täytyy sanoa, että teet ihania meikkejä ja muita postauksia.

    ReplyDelete
  26. En jaksanu lukea kaikkia. Iponi ei ota kynsistä kosketusta siksi, koska se toimii ihon lämmöstä se näyttö. Sain päteä ihanaa ^^

    Se ei siis esim taskussa tai laukussa kikkaile yleensä omiaa, kuten ihanainen nokialaiseni, jolla tuntuukin olevan ihan oma elämänsä välillä :D hah

    ReplyDelete
  27. käy katsomassa versace for h&m mallistoa, paljon niittiä sun muuta siellä on yks nahkattakki mikä vastaaa tota yhtä :)

    ja oot tavattoman taitava ja kaunis! Ihana blogi

    ReplyDelete
  28. eiku hupsista ei siellä ollutkaan aivan tommosta mutta niittinen nahkatakki kuitenkin :DD anteeksi

    ReplyDelete
  29. Hehe.. ompas kiinnostava ja hauska blogi.. ja onhan tä aika coolkin! Mä todellakin muistan toi tarrakrovikset ei juma.. :D meil on niitä varmaan vieläkin jossain?!

    ReplyDelete
  30. zarassa on muistaakseni tommonen leoparditakki tällä hetkellä myynnissä :)

    ReplyDelete
  31. "En jaksanu lukea kaikkia. Iponi ei ota kynsistä kosketusta siksi, koska se toimii ihon lämmöstä se näyttö. Sain päteä ihanaa"

    Sori, pakko päteä. Se toimii sähköstä eikä lämmöstä. Sormenpää johtaa sähköä, akryylikynsi ei. Mulla on sellainen sähköä johtava tikku jolla onnistuu tarkempi näpyttely, mut aika hyvin oon loppujen lopuks oppinut toimimaan ilmankin sitä.

    Uudetkin nokialaiset käyttävät samaa sähköön perustuvaa näyttöä, tikulla käytettävät painamiseen perustuvat jäävät historiaan ja viimeinen sellainen Nokialta taisi olla N900.

    Multa kysyttiin jo kielikorua ottaessa, että haluanko joskus toisenkin, sillä se vaikuttaa siihen mihin kohtaan kieltä se ensimmäinen kannattaa sijoittaa. Aika outoa jos lävistysliikkeessä ihmetellään ideaa kahdesta kielikorusta...

    ReplyDelete