Backstreet modeling + question

12/01/2011

Heipä hei kaikki Ruusu Järkytyksen lukijat!

Saatoin olla tossa eilen Bäkkärillä taas kuvattavana ja pakko sanoo et kivaa oli! Kuvattiin siis niiden uudessa liikkeellä joka on siin Tavastian vieressä.

Kuvattiin aika paljon huppareita (jotka oli ihania korkeakauluksisia buhuu haluun ne kaikki..) Ja jotain toppeja. Aika paljon Iron Fistiä yms.

Noh sain nyt etukäteen joitain kuvia ja ajattelin ne teidän kanssa jakaa, en tiiä millon nää mun kuvat tulee sinne nettikauppaan yms mutta suurin osa tuotteista on kyllä jo myynnissä (kuvat tosin otettu mallinuken päällä)

Tää huppari on aivan rakkaus, pehmee ihana ja lämmin. Harkitsen ton ostamista itelleni since mun ainoa huppari hajos pari viikkoa takaperin ja oon nyt joutunu pärjää lyhythihaisilla ja nahkatakilla..plus että oon kauheen huono löytää huppareita jotka ei näytä makkarankuorilta tai sitten sellasilta muuminmuotoja antavilta, tää istuu tosi hyvin eikä oo liian lyhyt (mulla ainakin ongelmana pitkä ylävartalo jolloin kaikista 'normaaleista' paidoista , topeista yms tulee vaan napapaitoja joka ei oo kivannäköstä)
Tää on siis Iron Fistiä ja hintaa löytyy 64,90e

 Olen menossa karhumetsälle Hopeanuolen kanssa, kaadetaan vihdoin se perkeleen karhu tällä katanalla.

Tai sitten ei, kyseessä on nimittäin sateenvarjo.. ja on muuten hyvä sellanen! iso ja tukeva. Pauli osti tälläsen jostain syystä vaikkei mikään sikahalpa ollutkaan ja kyl ihmiset katteli vähän et mikä hullu tuol menee miekan kanssa.. joku ukko viel kysy että onko oikee ja ku kerrottiin et on sateenvarjo niin se oli iha innoissaan menos ostaa samanlaista kun oli niin tyylikäs ::D

Tässä toisenlainen sateenvarjo, vähä sellanen lolita tyyppinen, toi oli itseasiassa tosi kaunis. 
Plus että aaah haluan noi niittilegginsit jotka mulla tuol oli, ne oli vaan niin älyttömän makeet!(hintaa tosin 50e..)
 Toinen korkeakauluinen ihanuus , tälläkertaa Too Fastilta. Näitä taidettiin kuvata pari erilaista mutta en vaan saa tarpeekseni korkeakauluksisista asioista, ne saa hupparit sentää näyttää joltain!
Tässä vielä takaa kuvaa, selässä lukee "Eye Candy"

 Ja siis tää.. pitääks mun ees selittää. Tää on ihan rakkaus, ihana ,pehmeä, lämmin ja mä vaan diggailen kaikkee sailor tyylistä. Harkitsen myös ton ostamista mutta ei mitään hajua tän hinnasta atm.

Kuvattiin tosiaan Backstreetin uudessa liikkeessä joka oli aivan super! Niin paljon tilavampi kuin se Forumin liike jossa sai pujotella ahtailla reunoilla eikä millään löytänyt/nähnyt niitä vaatteita. Uus liike oli tosi tyylikäs ja tuotteet oli aseteltu ihanasti. Liikkeeseen tehtiin myös pieni 'studio' näiden kuvien ottamista varten!
Ah, Iron Fistiä ihanuus ihanuuden jälkeen. Siellä oli muuten jollain viidelläkympillä fistejä myynnissä jos joku on niistä kiinnostunut!

 kuva backstreetin facebooksivulta

Noh, kuvaukset meni suht nopeasti koska olin superduper nopea kuten aina hehhehhee. Mutta joo, sain joku 50e lahjakortin ja käytin sen sitten heti!

Ostin kaulakorun jota oon himoinnut jo siitä asti kun noita bäkkärille tuli.. tollanen murtunut sydän jonka saa halkaistua keskeltä (ei tosin kokonaan joka on hyvä juttu koska muuten koru saattais tippua yms) Ja puolikkaiden väli on magnetoitu niin se pysyy hyvin kasassa. Toi koru on myös tosi iso ja iiih tykkään, koska sellaset kärpäsenkakat kaulalla ei oikeen näy mihinkään.

kuva backstreetin sivuilta
JA AAH, jos muistatte mun aikasemmat kuvaukset ja ton ihanan toppi/mekko/lirtti asian jota en millään löytänyt silloin liikkeestä. Niin nyt löysin sen ! ja makso jotain 30e kai, olin ihan haltioissani, mua on niin harmittanu ku ajattelin et noi on loppuunmyyty (tosin toi minkä nyt ostin niin oli ainoa kappale et tuskin noita enää tulee) joku tässä topissa vaan on niin kivaa, toi printti on hieno ja tykkään jotenki kauheesti tän mallista! Ostin kans putelin jotain Directions hiusväriä kun on tää letti vähän oranssi.

Mun kuvauslook oli aika vaisu tällä kertaa, pyydettiin että laittaisin lyhyemmän peruukin koska oli paljon kaikkia printtiasioita ja ainut lyhyempi peruukki mitä mulla on atm on toi ruskea. Joka ei tosiaan ollu hyvä valinta.. näyttää aivan karseelta joissain kuvissa kun oon vaihtanu paitoja yms muuta ilman peiliä lähettyvillä niin noita peruukin kiehkuroita menee missä sattuu.. Mutjoo since mulla oli ruskee tukka niin en saanut mitään meikki inspiraatiotakaan, joten tein aika perus ruskee/valko/musta meikin ja punaset huulet.

Seuraavat kuvaukset on onneks niin radikaalit että saan heittäytyä ihan kamalaks hahah.

Oon varmaan kirjottanu tähän postaukseen enemmän tekstiä ku koko blogin historiaan ikinä mutta vielä lisäksi; Tälle viikolle on toivottu meikkitutoriaalia ,mutta mulla olis kolmekin vaihtoehtoa joista valita, joten päätin että te saatte nyt valita! Yritän siis la-su välillä tehdä kyseisen tuton.

TUTORIAALIA VOIT ÄÄNESTÄÄ BLOGIN OIKEASSA SIVUPALKISSA.

Sorry, only in finnish this time but i really didn't write anything interesting. Remember to vote for this weekend's makeup tutorial !  (voting on the right sidebar)



23 comments :

  1. Awesome! Loving this article..great photos

    ReplyDelete
  2. Upeita kuvia! Kysyisin kanssa harrastatko jotain liikuntaa kun kroppas ja koko olemukses on aina niin upea?

    ReplyDelete
  3. heee, näinkin että olit kuvia laittanu fb:ssä ni päivittelin vaa bloggerii niin pitkään, että sult tulee postaus. :D oon jotenki jääny koukkuun sun blogiin! (:
    Joten ihania kuvia ja meikkii ja kaikkee♥

    ReplyDelete
  4. mist noi lasit on tossa liikkuvassa kuvassa mis sul on blondit hiukset?

    ReplyDelete
  5. Anon: vältän kaikkee liikuntaa XD inhoon hikoilua ja rehkimistä yms. joten ei, en liiku XD

    ReplyDelete
  6. Google transelate sucks at transelating from finnish to norwegian! Still worth a try, haha x)

    ReplyDelete
  7. Älä lässytä! Oot just niin nätti noissa kuvissa kun ihminen vaan voi olla ja tosi hyvin sopii toi ruskee peruukki! Ja on se kiehkuratkin tosi hyvin. Senkin hölömö.

    ReplyDelete
  8. love the pictures and clothes and of course makeup :D

    ReplyDelete
  9. Tuli tosta liikkuvasta kuvasta mieleen se lady gagan paparazzi look mis se näytti mikki hiirelt! Tiiätkö sen? Voisit joskus ehkä väsätä sen lookin. 8 ) siinä ei varmaan menis edes kauaa. Keep up the good work!

    ReplyDelete
  10. oot kyllä aina vaan niin upeena kaikissa kuvissa!! :))

    Hitto huomasin just et mun kuolaamia Iron Fistin Meshed Up Bootie -kenkiä on tullu Backstreetille! nyyh, rahaa sais olla vaan aina tuhottomasti :D

    ReplyDelete
  11. Näytät upealta! haluun sun vartalon ;_;♥

    ReplyDelete
  12. hallu: usko pois et halua :D jättitissit ja kaksoisvyötärö = <///3

    ReplyDelete
  13. Tykkään hirveesti sun tavasta meikata!
    Jatka vaan samaan malliin!

    ReplyDelete
  14. Aiva ihanii kuvii :Dd ja toi äänestykse päättämine oli vaikeeta, tai siis se et mitä ääänestää ku haluisin ite ainaki nähä kaikki meikit sun nassussa :DDD ja joo sulle sopii noi ruskeet hiukset (:

    ReplyDelete
  15. hei, mielummin isot tissit kun järkyttävän iso lantio haha :D

    ReplyDelete
  16. Upeita kuvia! Mä katsoinkin silloin viimeksi kun näytit Backstreetin kuvia että halusin ne QoD:n "nyörileggingsit". Niinpä mä menin ja ostin :P Ja tuo meikki on näyttävä (ja upea) vaikka ehkä sun muihin verrattuna vaisu :D

    ReplyDelete
  17. oon kateellinen sun kasvonpiirteille! haluan olla yhtä kaunis! terveisin, katkera ämmä ;DD

    ReplyDelete
  18. heeei tee postaus mihi laitat vanhoi kuvia susta, esim silt ajalt ku sulla oli blondit ja vaaleenpunaset pitkät hiukset!!! JOOJOJOO :)

    ReplyDelete
  19. Olet UPEA!
    Luin blogisi eräs päivä yhdeltä istumalta kokonaan, enkä voi kuin ihastella meikkaustaitojasi :)

    ReplyDelete
  20. rakastuin tohonn ekaan huppariin ♥_♥ aivan ihana !

    mutniin, mistäs tilailet noita lime crimen meikkejä? :) himottais hiukan ne huulipunat mut en sit tiiä et mistä uskaltais tilata c:

    ReplyDelete
  21. Anon: limecrimen meikkejä saa vain limecrimen omilta nettisivuilta, googlaat vaan limecrime niin löydät :)

    ReplyDelete
  22. tee tästä meikistä tutorial!! tykkään tosi paljon :D

    ReplyDelete