Leopardihuivin päällä kuvattua roinaa

5/22/2012

Huvitan teitä turhalla, kauniilla suomen kielellä kirjoitetulla postauksella! Plus hämmennän vielä sillä että postaan kaks kertaa päivässä!

Tänään mulla alkoi kesä koska olin ekaa kertaa tänä vuonna liikenteessä lyhythihaisella ja silti tuli kuuma, toisaalta en valita koska talvi oli niin perseestä. No enivei tässä kesäinen kuva meijän hoodseista.

 Tässä mun kesäinen rusketus.Sulaudun oikeen tohon valkoseen seinään.. Kävästiin tänään Malmilla shoppailemassa vähän juttuja mun huomisiin kuvauksiin jotka on vähän erilaiset kuin yleensä, mut niistä lisää varmaan myöhemmin tällä viikolla!
 Nomutjoo itse postauksen aiheeseen, eli kiinaromppeisiin jotka tilasin vähän sieltä täältä, mm. ebaystä. En vaan koskaan oikeestaan täällä blogissa mitään kerro et mitä oon ostellu tai muuta niin halusin ees jotain näyttää kerrankin. Olin yllättynyt että vaikka tilasin jotain tälläsiä muutaman euron juttuja niin noiden kaikkien vaatteiden laatu oli tosi hyvä, joskus mulle on kyllä käynyt niin että oon saanut sellasia vaatteita joissa on tyyliin joku kohta ompelematta yms..

No ekana tollanen mekko hame asia joka tulee siis rinnan alle, aika jännä. Yllätyksenä tuli että tuolla sisällä on itseasiassa jaloille sellaset lahkeet eli toi on vähänniinkun joku jumpsuit tyyppinen puku joka valehtelee olevansa mekko. Pelkäsin ettei mahdu mun päälle mutta menihän se vaikka onkin kiinalainen S. Tosin näytän tossa ihan joltain Pamela Andersonilta niin en tiedä viitsinkö pitää mutta ehkä keksin jotain käyttöä!
 Ärsyttää etten saanu näistä mustista mössöistä parempaa kuvaa, elikkä mekko joka mulle lähetettiin itse asiassa vahingossa muiden vaatteiden mukana.. ihan hirvee. Mut ehkä sillekkin jotain käyttöä joskus löytyy. Ja sitten ihana verkko paita asia josta ette saa mitään käsitystä mutta ehkä joskus otan kuvia toi päällä niin näette sitten.
 Pääasiassa oon ettiny nyt lyhythihasia paitoja koska omistan sellasia niin vähän ja kesällä saan kuitenki jonkun lämpöhalvauksen joten tässä yks niistä, varmaan yks mun lempparipaitoja koska toi on just sopivan pitkä ja sellanen... lötkö.
 Lisää lötköjä! Elikkä jättimäinen t paita pääkallo printillä. Pääasiassa halusin ton siks että toi pallomainen, pitkä malli on niin ihana! Kuvassa näkyy kans vyö jonka myöskin ostin kun makso ehk jonkun euron..
 Puistoiltoja lämmittämään tämmönen ihanan pehmee neule ;_; toi on ihanan pitkä ja tosi miellyttävän tuntunen päällä, harmi vaan ettei mulla oikeen oo mitään tollasta tummansinistä mihin yhdistäis ton.. mutnojaa, ei oo niin justiinsa!
 Voisin kuvailla tätä jakkua kirosanoilla koska odotin tätä ihan sikana ja maksoin tästä kaks kertaa enemmän kuin muista vaatteista. Noh, tuotekuvauksissa luvattiin et rinnanympärys olis joku 98cm mutta todellisuudessa se olikin joku vähän päälle 80cm.. eli ei mennyt mulla kiinni. Lähetin kyllä myyjälle vihasta postia asiasta. Harmittaa koska toi on niin ihana vaikkei kuva nyt anna minkään näköistä oikeutta kun näyttää tollaselta ryppykasalta.
 Samalta myyjältä toinen kirosanojen tuote. Shortsit jotka on kokoa L ja lantion piti olla yli 90cm ja todellisuudessa 70cm... justjoo. Muuten noi olis niin täydelliset. Ärrrsyttää. Noh, ehkä anna nää jollekkin pienelle kaverille :-D

Ja jos joku nyt miettii siellä hiekkaa varpaassaan että miten mulla on varaa ostaa vaatteita niin kerronpa että säästin rahaa ja nää kaikki makso yhteensä alle 60e.
 Loppuun vielä kuva kengistä jotka tosin ostin jo aikoja sitten kun kahlattiin lumessa! Haeskelen parhaillaan keltasta laukkua tai jotain mitä vois pitää noiden oikeanpuoleisten kenkien kanssa. Oon aina himonnu noita keltasia kenkiä nelly.comissa mut niillä on vaan ollu jotain kokoja 36 niin en oo saanu ostettua mut nyt nappasin alesta viidellätoista eurolla nää koossa 38! jes! Mustat kengät on aika perusmatskua, tosin vähän korkeemmat kuin mitä odotin mutta sehän ei haittaa~

Tässä oikein hieno kuvapläjäys, tässä samalla kun kirjotan niin mun ympärillä on kahen miehen känniset OOMPH! bileet joten teksti nyt on mitä on. Täällä muunmuassa syödään raakoja jauhelihapihvejä. Hmm.

Huomenna pitää herätä ajoissa kuvauksiin joten toivottavasti herrat rauhottuu että pääsen nukkumaan :-D

9 comments :

  1. Ahhh I don't understand a word (well some words but... XD) but your new clothes are very pretty! Especially that black dress <3

    ReplyDelete
  2. oh my goood. I love these shoes! <3

    ReplyDelete
  3. Ihania vaatteita, mutta suoraan sanottuna paska juttu kun osa vaatteista on liian pieniä. Ite en uskalla ikinä ostaa housuja/shortseja koska ei kenellekään kiinalaisella oo tällästä lantiota ::D
    Rakastuin noihin kenkiin *__*

    ReplyDelete
  4. Aaa ihania vaatteita, tuo brittineule näyttää niin kivalta ja sopii varmasti sun hiuksiin. >:| Purr.

    Miten nää löydät nuita vaatteita kun tuntuu, ettei ite oikeen keksi hakusanoja millä hakea, tai sitten tuntuu että tulee jotai ylihintasia paitoja.

    ReplyDelete
  5. Aaai, aivan ihania :D Ja toi ylimääränen mekko on kans kyl kiva. Ite keksisin sille paaljon käyttöä.
    Noi keltaset kengät on kyl aaaevan ihunat, toivottavasti löydät jotai kivaa keltasta niiden seuraks :D

    ReplyDelete
  6. Tuli tuosta Pamela Andersson-jutusta mieleen, oot kaiketi jossain kohtaa sanonut että sulla on järjettömän kokoinen rintavarustus? Näin sielunsiskona sitten kävin miettimään että onko se vaikuttanut sun ryhtiin mitenkään? Oon itse tosi pienikokoinen muuten mutta tissit näyttää siltä kuin ne kuuluisi jollekin 20 kiloa painavammalle.

    Tajusin sitten tässä yks päivä että mitä vittua, oon kyttyröitynyt.. Tahtosisin pitää löysiä paitoja koska viihdyn niissä paremmin, mutta koska omistan tällaiset aivan liian suuret tyrkkyrinnat, onnistun näyttämään vaan kaks kertaa isommalta kuin oikeesti. Jees, vitsit kuin kivaa. Oli mulla vissiin joku ihan oikeeki kysymys siitä että onko sulla itellä kokemusta esimerkiksi jonkunlaisista urheiluliiveistä joilla saisi ees vähän litteämmän rintakehän. Olisi joskus ihan kiva olla normaalisti esimerkiksi baareissa ilman että kaikki tuijottaa. Dem nasties.

    ReplyDelete
    Replies
    1. H-kupilla mennään. Ja joo onhan se, oon 14vuotiaana alkanut käymään fysioterapiassa ja selkä kuvattu miljoonaan kertaan :D välilevyjen madaltumia selässä ja issiasvaiva joka siis saa mun vasemman jalan tunnottomaksi aina vähän väliä. Sain tosin nyt virallisen lausunnon lääkäriltä että ruvetaan suunnittelemaan pienennysleikkausta.

      Ja totta, minäkin näytän ihan teltalta isoissa paidoissa mutta käytän niiden kanssa kaulahuivia jolla peitän kaksi ongelmaani.
      Ja ei, mulla ei oo mitkään urheiluliivit auttanut, eikä niitä mun koossa saa kuin erikoisliikkeistä jotka maksaa sitten kolmen kuukauden ruokien verran.

      Delete
  7. I didn't understand a word either but oh my god.. My jaw dropped when I saw the shoes! Especially the all black ones are ahhmazing and I need them in my life. Also I really like the leather looking jacket.

    ReplyDelete
  8. Siis aivan järjettömän ihania vaatteita! toi neule ♥ onko ebaysta ollu helppo tilata? onko ollu ikinä mitää ongelmia?

    ReplyDelete