Pokemonia ja naaman maalausta

6/21/2012

Heippahei!

Ei mulla oikeestaan mitään päivittämisen aihetta ole, kunhan tylsyyttäni kirjoittelen että mitä olen tässä viimeaikoina puuhastellut!
Kuten otsikkokin jo kertoo, oon ollu pari viikkoa kipeenä enkä oo oikeen päässyt ulos ja sillonkin kun oon lähteny niin oon ollu ku zombi. Onneks oon jo nyt terve! Ollu ihan perseestä maata kotona kun aurinko paistaa ulkona, noh päätin keksiä kuitenkin itelleni sit jotain tekemistä puuduttavien facebook pelien sijaan.

I've been sick lately so i haven't really done anything interesting. Just watching movies and eating unhealthy food. 

Kauneimpana päivänä näytti tältä... oksennuksen näkönen tonnikalapitsa, karkkia ja Pokemon 2 leffa.
Yhtenä päivänä raahauduin kaupungille ja ostin Kaunottaren ja Hirviön. Ärsytti kun se on mun lempi Disney elokuva eikä oo sitä muutaku antiikkisessa kasettimuodossa.
Oon varmaan kolme vuotta metsästäny Pokemon 3 elokuvaa DVDlle ja nyt vihdoin yks tyttö (jota en edes tunne!) oli niin ihana ja kiltti että lähetti tän mulle ihan ilmaseks! Nyyh, nostalgia

Piirustuslehtiökin on saanut pokemonkuumeen. Mulla on oikeestaan kokoajan joku piirustus kesken että voin aina säätää jotain yhtä kuvaa tyyliin vuoden, en oikeestaan ikinä piirrä mitään valmiiksi.

I've been drawing Pokemon lately, since i have a bit pokemonfever right now.

Mun lempipokemon ! heti Lugian jälkee tulee Charizard ja Entei 



Siinä varmaan tarpeeks nostalgiaelokuvailuja ja kipeenä olemista! 
Tässä muutama kuva viimepäivien meikeistä.

Vähän epätavalliset värit , en yleensä suosi vihreää missään muodossa mutta jotenkin kun olin sotkenut naaman keltasella niin toi vihree vaan änki mun silmään..

Here's some looks that i've done during past few days.

 Tää taitaa olla toissapäiväinen ulkomuoto, aika simppeli meikki, laiskotti aamulla niin sutasin vaan sinistä luomille ilman mitään jännää. 
 Kävästiin kaupungilla... en nyt tarkkaan muista miks. Ostettiin ainakin Paulille shortsit ja mä ostin hiuskukkia. Sato vettä ja oli perkeleen kylmä. Hyvää kesää.
Mutta ah oon niin onnellinen et saan mun tukkaan nyt pidennykset järkevästi vaikka mun oma hius on jotain 10cm pituusluokkaa. Otsatukka vaan on ihan muodoton niin oon pitänyt sitä aikalailla ylhäällä, mun otsa vaan näyttää jotenkin mega valtavalta ilman otsista.. iik.

Kuvassa näkyy kans uus parin euron kiinapaita ebaysta.

Tänään ei ole keskiviikko mutta pukeudun silti pinkkiin.

Kävin hoitamassa pari koulujuttua, hakemassa vanhoja työharjottelutodistuksia ja viemässä opiskelupaikan vahvistuasian postiin yms. Kun tulin kotiin ja kello oli äärettömän vähän eikä mulla oikeestaan ollut mitään tekemistä enää tälle päivälle niin ajattelin kokeilla mun uusia pinkkejä piilareita ja.. no niin. Lisäsin sit vähän meikkiä ja päädyin näyttämään Mulanilta joka on saanut naamalleen jonkun alienin kautta face huggerin.

I haven't really done anything today, took care of some school stuff and when i got home i wanted to try my new pink lenses and.. well then after few minutes i looked like Mulan who got face hugged by alien.

 En vaan opi ikinä tykkäämään pinkistä. Halpa väri.
I'll never learn to love pink. Such a cheap color.




Huomenna olis tarkotus mennä sosialisoitumaan Juhannuksen kunniaksi,
Mitäs te teette Juhannuksena?

22 comments :

  1. Juhannuksena on pakko ottaa !
    Mutta hei, joku Tuksu näyttää ihan tursahtaneelta Barbilta jota on ammuttu pinkkiammuksilla suoraan feissiin.
    Sie taas näytät u s k o m a t t o m a n kauniilta pinkkinäkin! Et tosiaankaan halvalta.

    Hyvvee juhannusta hei!

    ReplyDelete
  2. drlkjhkjdfhjz oot niin upea nainen!!

    ReplyDelete
  3. Hei ! Sä voisit tehdä joku päivä postauksen kulmista! Siis miten teet ne eriväreillä jne. Hyvät jussit btw ja kiitti blogin antoisasta tarjonnasta :)))

    ReplyDelete
  4. Laival jussina (: eli aika perus.
    yhyy mä ite tykkään pinkistä, noi linssit on tosi nätit!

    (joo mäki kannatan et tekisit postausta kulmistas)

    ReplyDelete
  5. Toi sun pinkki look on ihan törkeen kaunis, ja ainakin mun mielestä sopii sulle tosi hyvin! On kans kiva, ko oot ruvennu postaileen vähän useammin, sun juttuja on aina kiva lukee :)

    ReplyDelete
  6. laivalle tieni vie :)

    ja oot ihan sairaan nätti! :D

    ReplyDelete
  7. Your Pokemon drawings are fab! My 6 year old son is mad into it so i know a good bit about them all now!

    ReplyDelete
  8. Havaitsinko mean girls referenssin ?
    Ei mut turhaan neuroilet sun otsaa, se ei näytä yhtään isolta. Ihan normaalihan toi, ja on aika kiva oikeestaan kun sulta näkyy paremmin toi sievä nassu.
    Itekkin oon aina vierastanu pinkkiä tosi paljon, mut siihen liittyy myöskin se ettei se sovi mun ihonväriin yhtään. Sulle kyllä menee !

    ReplyDelete
  9. oi voi pokemon♥ vitsi mäkin haluan nuo elokuvat dvd:inä >: C!! Oon metsästänyt dikimon elokuvaakin DVD:nä mut sitä ei taida koskaan olla tehtykään muulle kuin VHS:lle.

    Vitsi oot ihan saaaaaaa tanan kaunis tuossa pinkissä meikissä ei oikeasti en pysy tuolilla enää♥

    ReplyDelete
  10. Olet kyllä tosi kaunis ja taas tuo "perus"meikki oli minusta kivoin. On ihanaa katsella sun kuvia ja ihmetellä miten voit muuntautua niin moneksi. Jokaisessa kuvassa/meikissä näytät aina jotenkin uudelta.

    ReplyDelete
  11. Could you please make a tutorial of this look? That's the lime crime's liner? It looks really pretty!

    ReplyDelete
  12. Mulla iski kans tossa muutamia päiviä sitten kunnon pokemonbuumi! :D Katsonut ekaa tuotantokautta netistä. Vielä kun nuo kaikki leffat löytäisi suomeksi, niin olisin ikionnellinen! <3 Englanniksi löytyy eka hyllystä. :3

    ReplyDelete
  13. Aivan ihana tuo keltavihreä meikki!

    ReplyDelete
  14. I finally just realized/placed who I think you look like! (Or I should say who looks like you, gorgeous ;)) Rachel Lee Cook in her early rising star years! Anyone else see it?

    Love the makeup or course. Love your bravery most of all!

    ReplyDelete
  15. I fucking love Pokemon :) I love that you love it too! You should do a Pokemon inspired series! I've wanted to do one for a while but I have no where near the makeup abilities that you have, and would love to see what you come up with :)

    ReplyDelete
  16. Tää on vähän tyhmä kysymys. Mut millä hakusanalla sä etit ebaysta noita vaatteita??? Ite en oikein osaa ettii sieltä mitään.

    ReplyDelete
  17. So pretty! I really love the pink lenses. What brand are they? I have pairs of pink lenses but they're not as bright and vibrant as yours :'(

    ReplyDelete
  18. mitä/minkä merkkistä pinkkiä luomiväriä käytät?

    ReplyDelete
  19. sä näytät ihan hullun nätiltä pinkissä meikissä :o tosi monelle siit tulee sellane itkettyny mut sä todellaki osaat meikata! :) oot tajuttoman nätti ja taitava (⌒▽⌒)

    ReplyDelete
  20. Wow, you really make that yellow and green work! :3

    ReplyDelete