Turhaa (only in Finnish)

9/23/2012

Heippahei!


Oon nyt päivitelly vaan tollasia kämäsiä linssijuttuja parit viime postaukset niin aattelin vähän kirjottaa/näyttää/whatever et mitä oon puuhaillu viimeaikoina!

Pääosin nyt oon ollu koulussa vaan.. eikä koulun jälkee oo oikeestaan mihinkää jaksanu mennä. Periaatteessa tää postaus vois vaan päättyä tähän. olen ollut koulussa, nukkunut ja syönyt. The end.


Mutta jotta kaikki pärstäkuvani eivät menisi hukkaan, kirjoittelempa vaikka siitä ku täytin 18.
Synttärithän mulla oli 6.9 eli päälle pari viikkoa sitten.
Eipä oikee muuta, baarissa käytiin kavereitten kanssa ja kivaa oli, ei tää oo ollu mitenkään elämää mullistavaa , tupakkani tosin voin nyt ostaa itse. Mutta mun pitää kyllä lopettaa tupakointi ens kuussa.. oh the irony.

Enigeis tässä vähän synttäripäivän meikkiä, olin ollu koulussa samana päivänä eli heränny joskus klo 5 aamulla niin ei ollu motivaatiota mihinkään hulluun, kunhan vähän jotai kimalletta sinne tänne ja linnunpesä päähän. Tadaa.



Pakko jakaa tää kuva minkä otin seuraavana aamuna .. oikeesti hdsjadhajkdh en kestä itteeni, ei mulla oikeestaan ollu krapula tai mitään, mut näytin ihan siltä ku oisin jääny rekan alle.



Mutjoo, pariin kertaan oon ehtiny baarissa roikkua. En kauheesti baareista silti välitä kun oon tällänen saatanan erakko ja mua ei ärsytä mikään niin paljon kun sellaset humalaiset ärsyttävät ihmiset mitä baareissa roikkuu :-D






Sain Paulilta tollasen herkullisen lasin :-D

Pauli ja Vade gänäs.

Oon myös hamstrannu elokuvia, mm. nää Toron herkut. En vaan kestä miten mahtavia Guillermo Del Toron elokuvat on! 



Sushia oon kans ehtinyt napsimaan muutamaankin kertaan näiden viikkojen aikana..


... ja litkimään tätä addiktoivaa litkua nimeltä bubble tea. Banaani on mun lemppari!



Käväsin kans Henrietan kans Kissojen yössä mut oli kamala myrsky ja hirveen kylmä niin oikeestaan vaan pyörittiin Amazon talossa ja käytiin ravintola Pukissa syömässä universumin paskimmat sämpylät. Kurkattiin sit kuitenkin se kissakuja ennen lähtöä ja nähtiinki sit leopardi, tiikeri ja joku pantteri.







En saanu mitään synttärilahjoja (paitsi skumppapulloja) niin päätin sit laittaa itteni velkavankeuteen DNAn kanssa ja ostaa itelleni kauan himoitun iPhone4S. Kaikki kitisee et miks ostin tän ku vitonen on tulossa mut mitä hittoa, täs on jo kaikki mitä tarviin :-D...ja enemmänki!




Mutjoo, olin tän viikonlopun Karkkilassa Käävän kanssa, vahdittiin mun äidin kämpillä meijän kissoja ja koiria kun se on jossain reissussa.

Ennen Karkkilaan menoa, kävin moikkaamassa parasta kaveriani Willy Wonkaa, joka ei yllätyksekseni asunutkaan Karkkilassa. Lolol. 

Vedettiin noit bussissa matkalla korpeen ja otettiin tosi sexyjä kuvia. Mun kieli oli muuttunu ihan ruskeeks ku söin molempii makuja sekasin. nam.



Ja joo, kissoja. En nyt tiiä mitä kirjottaa koska viikonloppu meni siinä et maattiin sohvalla ja katottiin Disney Channelia 24/7 ja välillä lähettiin jossain kalsareissa viemään koiria ulos. Rakastuttiin yhteen Disney Channelin mikälie lapsitähti ihminen onkaan nimeltään Austin Moon, se on niiin söpö! 




lillukka ♥


En saanu Vilistä yhtään kuvaa kun se on niin hemmetin musta. Oikeesti. 


Läbö.

Disney Channel ja viski on mun lempiharrastus.

Ihana pikkumummo eli 11v Lady jonka sain joskus ekalla luokalla  :-( kauheesti harmittaa et se alkaa olemaan jo niin vanha että en tiiä kauanko siinä enää henki pihisee.. on se kuitenki ollu mun lapsuuden paras kaveri! 




Oli pakko ottaa kuva Akin takista ku se on niin badass.


Mun pikkuveli oli ihan et justjoo kun halusin ottaa siit kuvan. Sitä kiinnosti enemmän jotkut tyhmät salkkarit mitä se ilmeisesti seuraa aika kiivaasti kun se selitti mitä niis on viimesen viiden vuoden aikana tapahtunu..



Tältä me näytettii about koko viikonloppu, en ees jaksanu vetää omia vaatteita päälle vaan röyhkeesti varastin jonku mutsin tank topin jossa sit löhösin most of the time.



Tähän loppuun heitän vielä vähän kimaltelevampia kuvia. Sain lahjan Lit Cosmeticsilta , ja varmaan esittelen nää tuotteet blogissa kunhan kerkiän. Oon vaan kerran ehtiny kokeilla näitä mutta aivan mahtavaa kamaa, pakko ite tilata noita glittereitä kaikissa mahollisissa väreissä sit joskus kun on rahaa!





Kirjottelen varmaan tästä mun tukkaprojektistakin jossain vaiheessa, aika monia tuntuu kiinnostavan miten mun mustan tukan blondaaminen onnistui :-D! Tällä hetkellä itseasiassa sävytemömmöä päässä.. viimesiä keltasia osioita tuhoilen! 





 Oon menossa ens viikon torstaina Saksaan muutamaks päiväks, yritän päivittää taas ennen sitä, ja tietenkin sit matkan jälkeen kirjottelen että miten siellä meni!




24 comments :

  1. Mitääh, miks en tienny että oot saman ikänen ku minä? :DD Jotenkin aattelin sut vanhemmaks :D

    ReplyDelete
  2. miks joudut lopettamaan tupakoinnin :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meen vuoden vaihteessa leikkaukseen ja pitää olla n.2kk ilman tupakkaa ennen sitä :D

      Delete
  3. Älä juo liikaa viskiä, muuten sulle tulee viskiääni : D

    ReplyDelete
  4. Mulla on jo valmiiks hassu nariseva ääni niin ei haittaa :D

    ReplyDelete
  5. iPhone 4S rocks ! Samoin noi Leffat, ehkä suoranaista rakkautta ♥ onnittelut vielä jälkikäteen, ihailen tyyliäs ja maskeeraustaitojasi vielä tähän loppuun lisäten ^^ ♥

    ReplyDelete
  6. meijänki kissa makaa aina tolleen sellällään ku toi yks! XDD ihania kisuja :33


    http://evelynisdead.blogspot.fi

    ReplyDelete
  7. Jestas, onks Ladyki jo 11? Aika lentää iha siivil, mut on se edellee söpö ku mikä:3
    -A

    ReplyDelete
  8. Love your las pics with the violet eyeshadow and glitter, so pretty ^^ xx ♥

    ReplyDelete
  9. Aa, näytät kyllä täydelliseltä! ;__; ja ihania otuksia! :3

    ReplyDelete
  10. ois kiva jos tulis joskus semmone kuvapostaus missä oot ilman mitää meikkiä koska haluisin tietää minkä näkönen oot oikeesti, ku näytät eri meikeissä tietty erinäköseltä. meikkaat nii taitavasti! en tiiä ketää parempaa ku sä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onhan mulla täällä aika montakin kuvaa jossa oon ilman meikkiä :D

      Delete
  11. Olet niin kaunis! <3 Minkä merkkistä kynää etc. käytät kulmissas? :)

    - Alene

    ReplyDelete
  12. ois tosi ihanaa jos viitsisit tehdä postauksen mustan blondauksesta!

    ReplyDelete
  13. Eksyin tänne blogiin, kun googlailin jotain peruukkijuttuja, nyt oon käynyt täällä pari kertaa lueskelemassa postauksia muuten vain, ja ihastelemassa sun kaunista naamaa :D On ihan vääryys että joillekin annetaan niin kauniit kasvot, ja me muut voidaan vaan kateellisena katsoa vieressä XD Mutta joo, jatka samaa rataa, ja älä välitä noista ikeämielisistä anonyymeista, jostain syystä kauneus herättää aina kateutta. Hauskaa syksyn jatkoa sulle :)

    ReplyDelete
  14. I wish this was in english!

    I have a new blog, idk if you want to check it out or not but you inspire me so I hope you'll follow!

    http://easternluggage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Heippa, aattelin et sie jos kuka osaisit vastata ehkä miun kysymykseen. Luen tätä blogia tälläsenä haamuna aina ku jaksat päivitellä ja vaik tyyli ei oo mua täältä saa aina siistei ideoita. Kysymykseni onkin, et oisko sulla mitää hajua mistä sais "glitter" puuterin? Sellasen joka ei ihol näyttäis siltä et oot liimannu naamas täyteen hileitä vaan antais valossa semmosen kimaltavan efektin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuote jota etsit kulkee usein nimellä valopuuteri. Itse ostin aikoinaan seppälästä kyseistä mömmöä kun siellä vielä myytiin MSCHICin tuotteita.
      Kannattaa tsekata esim Kicksin valikoima, uskoisin että sieltä löytyy etsimäsi tuote. Myöskin makeup store saattaa myydä kyseistä kamaa. http://www.makeupstore.se/fifi/products/base/sparklingloosepowder/frostedsilver tämä puuteri ainakin liikkuu nimellä sparkling loose powder :-)

      Delete
  16. Ihailen taitoasi käyttää luomivärejä! Paljon saanut vinkkejä! (: P.S. Mopsit on ihan parhaita, itselläni yksi ja lisää vielä tulossa! <3

    ReplyDelete
  17. Ketä myyjää/myyjiä voisit suositella jos harkitsee ostavansa peruukin ebaystä?

    ReplyDelete
  18. I'm always amazed with the results of your looks. Could you by chance do a dark Alice look for me

    ReplyDelete
  19. Ihanan näkönen tuo vaaleanpunainen drinksu! Mikä se on nimeltään?

    ReplyDelete
  20. olin ihan varma et oot jotain 25! en voi uskoo enää mihinkää, mun maailmankuvani on ihan pirstaleina. ei 18 vuotias voi kirjottaa noin hyvin!! i can't...!

    ReplyDelete