Hiuksia hiuksia

3/28/2013

Moikka!

En ookkaan mitään hiusjuttuja pitkään aikaan kirjoitellut kun on tää sama värikin pysynyt yllättävän pitkään päässä. Noh eniveis, sain uudet pidennykset vanhojen korppujen tilalle ja ah ihanuutta miten ne voikin olla hyvännäköiset ja pehmeät!


Sain Rapunzel of Swedeniltä klipsipidennykset, en suunnittele hankkivani uutta hiusväriä lähiaikoina, vaan yritän kasvattaa omaa tukkaa niin valitsin sitten mustaa pidennystä!
Oon monesti ennenkin tilannut Rapunzelilta pidennyksiä niiden hyvän laadun, hiuksen määrän, ja myös hiusten hyvän värjättävyyden takia. Ja tälläkään kertaa en joutunut pettymään, hiusta on ihan älyttömästi ja se on niiiiin pehmeetä ja ihanaa. Mun vanhat pidennykset oli tosiaan jo aika monet värjäilyt ja seikkailut kestäny niin ne oli aika heittää menemään.



Valitsin itseasiassa nyt pidempää hiusta kuin aikaisemmin. Mulla on viimeset pari vuotta ollu käytössä vaan 40cm pidennyksiä koska mun omat hiukset on niin lyhyet, niin sellainen keskipitkä pidennys on helpompi piilottaa sinne sekaan. Tällä kertaa valitsin 50cm pidennyksen, ihan vaan vaihtelun vuoksi!

Valitsin myös klipsit sen takia että se on mulle paras pidennys. En todellakaan halua käyttää pidennyksiä joka päivä, ja mulla onkin aikoinaan ollut kokeilussa sinettiä ja vaikka mitä.. Klipsit on osoittautunu parhaaks ja niitä aion jatkossakin käyttää :-) Pakko muuten sanoa et näissä Rapunzelin pidennyksissä on mahtavat klipsit! Ei yhtään löysät eikä huonosti nauhaan ommellut! Niitäkin on nimittäin joidenkin pidennysfirmojen kohdalla tullut vastaan..



Ilmeisesti oon myös hämmentäny monia lukijoita mun hiusten pituudella vaikka oon kyllä mielestäni tänne aika monta kertaa postannut kuvia missä mulla ei oo pidennyksiä.. Monet myös on ilmeisesti luullut mun omaa tukkaa peruukiksi, joka on aika huvittavaa :-D

No tässä on nyt tällänen kuva mistä varmaan havainnollistatte mun oman tukan ja pidennysten eron. Mun hiukset on muuten kasvanu ihan älyttömästi! Niillä on joku kasvupyrähdys menossa..

Ja siis tuossa oikealla en oo laittanut hiuksia mitenkään niin siks näyttää aika hassulta. Mut halusin että näätte ton pituuden niin otin sit ilman mitää stailaamista kuvan. ps. ignooratkaa toi ällö juurikasvu, oon just värjäämässä hiuksia kunhan koneen äärestä pääsen pois haha..



Ääh tässäkin näkyy tollanen kiva ruskee laikku keskellä päätä. Enivei, täs aika hyvin näkee miten pitkät ja runsaat noi pidennykset on! Mulla on siis nää pidennykset myös edellisen postauksen lumitaustaisissa kuvissa


Talvella en oo oikeen jaksanut omaa tukkaa mitenkään laittaa. Oon aikalailla turvautunu joka päivä vaan peruukkiin tai pipoon. Mut nyt kun kesä on tuloillaan niin oli pakko hommaa uutta hiuksenjatkoa ja muutenkin saada tätä reuhkaa kuntoon! Tänään on ohjelmassa hiustenvärjäystä ja piakkoin pitäis myös ohentaa tätä koska en oikeesti enään saa mun hiuksia edes ponnarille..!


Tänään käväsin kaupungilla tekee vähän kiireshoppailuja ja vaihtaa rahaa koska lähen huomenna Ruotsiin ja viivyn siellä viitisen päivää.
Suoristin oikee kunnolla mun hiukset pitkästä aikaa ja iskin pidennykset päähän. Yleensä tupeeraan mun omat hiukset ja pidennyksiäkin vähän, koska tykkään sellasesta vähän isommasta hiustyylistä. Jotenkin tänään päätin et en tupeeraa hiuksia ollenkaan ja ihan hyvältä se näyttikin! Mulla on tosiaan älyttömän paksut hiukset niin ne ei oo sellanen ohut lättänä rätti vaikka niitä ei tupeeraiskaan. 
Musta on tosi ihanan näköstä kun noita pidennyksiä ei erota ollenkaan mun omista hiuksista! Näyttää et mulla olis luonnostaan tollanen ihanan paksu ja pitkä Pocahontas tukka! Haha!


Monet on kyselly multa hiustenhoitovinkkejä koska mun hiukset ei koskaan tipu päästä vaikka niitä kuinka rääkkään väreillä ja muilla mömmöillä. Valitettavasti mulla ei oo mitään neuvoja antaa, koska en käytä mitään hiusjuttuja shampoon ja hoitoaineen lisäks, ja nekin metsästän kauppojen alelaareista :-D
Mulla on luonnostaan paksu ja vahva hius, joten se korjaantuu tosi nopeesti värjäilyn jälkeen.

Sain yllätyslahjana Rapunzelilta vielä tälläsen Tangle Teezer harjan. Monet mun kaverit käyttää tätä ja onkin yrittäny kaupitella tälläsiä mulle :-D Kyseessä on siis harja joka ei vedä hiuksia, eikä vahingoita myöskään päänahkaa koska noi piikit on pehmeitä. Takkujen selvittäminen on tällä lastenleikkiä!



Eiks näytäkkin vähän tietokonehiireltä?
Ymmärrän miks ihmiset hehkuttaa tätä harjaa koska se on oikeesti hyvä, varsinkin jos on pidennykset niin tää ei vahingoita tai ohenna pidennyksiä niinkuin tavallinen harja tai kampa.
Oon aina käyttänyt ite vähän tän tyyppistä harjaa, sellasta pehmeäpiikkistä, joka on tosin tarkoitettu hiustenpidennyksille. Mutta tällaiset pehmeät harjat on ehdottomasti paras vaihtoehto!



Loppukevennykseksi pidennysviikset ja lähikuva tän päivän meikistä!
Mä rupean nyt värjäämään hiuksia ja sit pakkaan matkalaukun. En varmaan kauheen aktiivisesti oo online tuolla Ruotsissa kun en oikeen mihinkään yhteyksiin pääse käsiksi paitsi hotellihuoneessa.

Tuun takas Suomeen 3.4, joten nähdään silloin toivottavasti jonkinlaisen Ruotsi-postauksen merkeissä!







19 comments :

  1. ah ♥ jaan kyllä ton pidennysfiiliksen niin täysin, mikään ei voita kiiltäviä ja pehmeitä klipsipidennyksiä. sulle sopii toi musta hiusten väri älyttömän hyvin n_n

    ReplyDelete
  2. Jes, ite kans tilannu tuolta klipsipidennykset ja oon hirmutyytyväinen c:

    ReplyDelete
  3. Mmm..uusien pidennysten fiilis ♥

    Näyttää kyllä hyviltä, on ihan virkistävää pitää omaa tukkaa ilman myssyä tai peruukkia. ^__^

    Tangle teezer on muuten peruukeillekin aivan mahtava!!

    ~ Frillycakes ♥ ~

    ReplyDelete
  4. Jumalaiset meikit sulla aina<333 mmmm<3

    ReplyDelete
  5. Kaikki tuntuu kehuvan tuota Tangle teezeriä, mutta vaikka sitä nyt itse puoli vuotta melkein käyttänyt, en huomaa mitään eroa :D tietty mulla ei mitään pidennyksiä tms ole ja yritän tosi hellästi harjata tavallisella harjalla, mutta hiuksia tosiaan tippunut päästä ihan samaan tahtiin ja katkeillutkin samalla lailla.
    Käytänköhän sitä sitten jotenkin oudosti? XD

    ReplyDelete
  6. Love that bright eye makeup from the last photo ^^ Also, you look really cute with both long and short hair : ) xx

    ReplyDelete
  7. Ohhh the extensions look great on you!
    Sometimes I think extensions & short hair are better than normal hair and I consider cutting my hair again.... because it will always be perfectly styled and you can tease your own short hair... like on that picture where you wear the coat - it looks just so cool!

    Oh well :'D

    I'm not so convinced about those Tangle Teezers - but maybe I'll try one if it's really that nice :D

    ReplyDelete
  8. "täs aika hyvin väkee miten pitkät" väkee pitäs varmaan olla näkee? :D
    Ei mulla muuta, keep being pretty <3

    ReplyDelete
  9. Oon niin sata kertaa miettinyt Tangle Teezerin hankkimista, mutten ikinä ilmeisesti saa aikaiseksi. Mulla on oma 95-senttinen blondin Pocahontaksen tukka, jonka setviminen olisi varmasti kivempaa tuollaisella ihmeharjalla.

    Btw mulla on samanlainen kaulakoru, hih.^^

    ReplyDelete
  10. Hnnngg oispa mullaki noin hyvä ja paksu tukka! Itelläkään ei ole kyllä sitä ongelmaa et hiukset ois lättänät ja menis päätä myöten, koska luonnonkihara tukka=super-puff-puff tukka. Mutta tosi kuivat ja ohkaset eikä oikein kestä värjätä... Mut sulla on ihana tukka eikä toi tyvikasvu ees oo oikeesti paha tai näy minnekkään :3
    Pidä hauskaa Ruottissa!

    ReplyDelete
  11. Qué bonita con tu cabello tan largo, se ven de maravilla esas extensiones, por cierto qué linda la foto con tu muñeco :D

    saludos desde México bonita

    barbarellamaquill-arte.blogspot.mx

    ReplyDelete
  12. Tangle Teezer on tosiaa täydellinen, ite en enää muita harjoja käytä :D oon tehnyt sillä kaikenmaailman tupeerausten aukiharjaustestit sun muut

    ReplyDelete
  13. I love your hair!
    Much love,
    Wengie
    http://www.wengie.com

    ReplyDelete
  14. ah♥ toi kaulakoru on muute ihana! c:

    ReplyDelete
  15. where can I get that brush? my hair extensions get tangled often and I need a brush like that for on the go. =) nice hair extensions by the way ;D

    ReplyDelete
  16. tangle teezer?! lol thats awesome!! and your hair looks great! how do you get so much volume in your hair?! i have super thin hair so whenever i tease, you can almost always see my teased hair underneath. its so hard to hide >.<

    xoxo Sarah
    www.xliciousgirl.com

    ReplyDelete
  17. Toi sun pinkkikeltainenliila meikki on aivan uskomattoman siisti. Olin just alkanut kyseenalaistaa että osaatko meikata enää tolleen, mut sit näin tämän. Aamen olen onnelline heh.

    ReplyDelete